Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorozgassunk:
Nemtom miért némelyik privátra állítódott. Most megcsináltam őket.
Ok, akkor most próbáld.
Nézném én is de a hangyák háborúja nem izgi.
nekem azt írja privát video
Ha jól rémlik az enyémben is CR8E volt CR8EK helyett.
Nincs különösebb jelentősége szerintem.
Köszi a segítséget. Megnézem, hogy most milyen gyertya van a motorban, érdekes, hogy nem CR9EK volt, hanem csak 9E. A könyv szerint EK kell bele. Lehet, hogy valaki kispórolta.
Pontosan:-)))


Igaz kocsi, de asszony gépébe mikor elhozta 8x e km volt....
Most cseréltem benne 123e-nél...vagyis gond nélkül ment majd 40.000-ret.


Persze lehet hibás a gyertya is.....de az bármikor előjöhet....lehet hogy csak 1000km-ert megy vele a páciens...
Ja és a 4 db CR8EIX (az enyémbe ilyen kell) volt 9600 Ft (2009-ben) a vaterán, azaz nem volt, vagy nem sokkal volt drágább, mint a normál.
Zöldi!

Ez semmi:-))
RoadAttac 14000km
RoadAttac2 - ami direkt túrázásra van, 30%-al erősebb több fútóteljesítmény, nálam- vagyis egy motor, egy pilota..... 12000km

Én is pilláztam.....
Nem elég hogy reklám, meg drágább is....kevesebbet ment el.



Cimboránk szerzet nekem most egy Pirelli Angel GT-t....3éveset - fél árban.
Erre viszont azt írták, hogy 1000km alatt eltűnnek a szárnyak.....
Mióta feltették benne van 1900km és még megvannak a szárnyak....pedig most adtam neki a Glockneren:-) Meg hazafelé egy seggel pályán....
Én kb. 4 éve ~20e-nél kicseréltem a gyárit. Irídiumost tettem bele, azóta az van benne (most ~55e km-nél jár), rá sem néztem. Na persze a gyárinak sem volt semmi baja.
Csak óvatosan!

A kollegám vett egyet (megcsinálta a B+125-öt)

A vége 90-100!
Bár tény, hogy 1,5L a fogyasztás....


Én is meglepődtem, hiszen volt TZR, Futura 125-ös gépem, és mindegyik ment 140-et simán.....bár 6L-ert evett:-))
A neten rátúrtunk. És bizony 2 féle van. Ami bejön ide azok a gyengébbek állítólag
(vagy csak a kolléga nem meri kihúzatni:-))))) Hiszen előtte robogózott.....
Én Zölditől vettem utoljára AP racing szinteres betétet 7800ft-ért. (2011.07.06)
Sokkal jobb mint a gyári, és amit eddig használtam.

Előtte a GS500-on is RÓNÁS betét volt....
Az első fékem most is az (Rónás....~3000ft).....az Én igényeimet maximálisan adja.
De hátul gyenge a banditnál - pedig puhát kértem.
Az AP betét megoldotta a problémát és már van benne egy kevés....
Nekem sima gyertya van bent és 18-22e-ként cserélem csak.....
Nem mondom, hogy felesleges 12e után, de Én eddig sosem tettem.....
Akinek kényes a fényezés, annak 2 tippet tudok mondani....
Ezeket tettem meg Én is.


a., Bőr......
Vegyél 1m bőrt, vagy műbőrt (nekem műbőrös)....
És varrd vagy varrasd meg......
Ez olyan 4000ft-ból megáll, és soha többé fényezési gond...
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/tankbor/
tankbor.html
Sajnos csak az oldala látszik......



b., Ha csak a comb és öv a baj, akkor pedig tankpadozás.....
Ezt Én a bluedigital.hu-nál csináltattam. Saját minta, grafika....
Elküldtem, Ők pedig pár nap múlva postán küldék....egy tankpad áráért....
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/pd
f/design.pdf
Gyertyát is cserélnem kell. Szerintetek az iridiumos gyertya megéri az árát, vagy tök felesleges(marketing az egész, 12e-ként úgyis cserélni kell) és elég a sima NGK9EK is?
Elküldve......
Az egész tankot semmiképpen sem szeretném fényeztetni. Csak azt a részt ahol fémig lejött a festék. Ahol matt a felület ott egy kis polírozás elég lesz. Amikor a parkoló autómat meghúzták egy kicsit, akkor sem fényezték telibe a sérült részt, csak belefújtak és felpolírozták. Remélem, hogy a tank matt részén ennyi is elég lesz. Egyébként lehet, hogy sokan nem is foglalkoznának a dologgal annyira kicsi a sérülés(motort használni kell nem kiállítani), csak én nem tudok nyugodni, addig amíg ki nem javíttatom. Ha megvan a javítás, akkor mehet a fólia.
Ez igy igaz.. a keresztgyereknek vettem egy 400as Banditot, amitr lefényeztettem.. Alapnak 3 réteg szemcsés metálezüst, majd 4 réteg hig bordó és végén 3 réteg lakk.. Hát leláttam a végén a tank aljára..:-) És kőkemény volt a lakkréteg..
irj egy cimet lucifer0820 kukac freemail.hu oszt megy..:-)
Az mit jelent?
Mondjuk egy pár doboz sör (vagy ücsi), meg a posta?



Nem tudom miben különbözik.
Gondolom a 1250 és 650 (K7) közt semmi különbség nincs, de a régieket nem tudom.
Mennyiért adnád? (akmt kukac akmt.hu)
A jó fényező nagyon drága. De hogy jobb minőséget produkál mint a gyári festés arra mérget lehet venni.
Nekem anno több gépemet is átfújták egyedire. Olcsónak nem volt olcsó, de a végén a 3X3 rétegban fújt lakkot visszapolírozva...Khm...Nincs az a gépkar ami olyan ragyogást produkál.
Autókon látni, hogy luxus kategórián is narancsos amit a robot fúj. Döbbenet. Azért én húsz misi körüli árért már lehet hogy hisztis lennék ha trehány a fényezés. Aki nem hiszi, menjen el egy szalonba, és nézze meg az autókat. Nekem amúgy is a szín, a fényezés a fétisem, meg az állapotfenntartás. Így lehet hogy én az átlagnál háklisabb vagyok az ilyen témákra.
Van egy gyári plexim, karcos, 1200-re való 2001-05 között.. Már 1x kifizette a biztosító, úgy hogy elég drága lesz..:-D
menjünk..:-) Irány Montenegro..
Egy ilyen szintű fényezést nem hinném hogy robotok csinálják és hogy tiszta e de szerintem a végeredmény jobb mint a gyári.

Csak pénz kell hozzá és ami nehezebb megfelelő szakembert taálni hozzá.