Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor màr megvan a tüzkeresztsèg! ;)
mikor megvettem az enyémet németből lassan több mint 10 éve cseréltem pohártömítéseket tourmax volt , meg O gyűrűket azokat csapágyasnál vettem viton-t nem nagy nudli 2-3 nap és megjött , tűszelepeket nem mondom meg cseréltem vagy nem valszeg nem , még vettem egy gyári membránt mert megcsípték a szélét meg egy tolattyúrugót mert azt meg valaki széthúzta de csak az egyiket ... különben sose volt gond a karbival benzinszinttel se játszottam , gyertyát kétpólusú Denso X27ETR-t szoktam venni időnként cserélem mikor rámjön asszem azt 12000 ként kellene cserélni , volt még egy hiba mikor megvettem hogy egy kicsit nyitva maradt a szivató és mikor bemelegedett beköpte a gyertyát vagy ha húztam neki megette 10-20 km alatt a tank benzint 🤣 mire rájöttem szétszedtem a karbikat vagy háromszor meg kapott vagy 2 szett gyertyát jó buli volt de ezzel már szembesültek németben is, még a levegőszűrőházra is faragtak egy másik lyukat több levegőt kapjon meg vatta új gyertyákat ami persze nem tartott semeddig mondjuk már a próbakörön előjött de nem érdekelt dobtam fel a futóra mondtam épp az exemnek ezek a gyíkok még a karbit se tudják rendberakni 🤣
Meg kell nézzem nekem is nemsokára lejár a műszaki , nálunk nincs sok macera elmegyek a motorral vagy ha lejárt és nem bátorkodok futóval 8000 ft fék működjön lámpák égjenek és jóccakát
Azt pár éve szétszedtem és csináltam bele nemeztömítést. Az jó.
Meg azt a méregdrága "Trhrottle slide guide"-ot is cseréltem, mert alul már hiányzott 1mm, aztán a tű tartotta a csúszkát.
…es akkor szerencsed van, hogy nem falsol a sor a pillangok tengelyenel…
Ugyan mar aranyarban van, de nekem lenne a polcon egy bontott porlaszto. Sokkal gyorsabban vegere lehet jutni az ilyen kinlodasoknak. A 36mm-esbol meg eleg jo a merites, de 38 mm-esnek is van par alaktresze ami jo/ kozos a 36 mm-essel.
Csak szóltam, hogy ez már nem teljesen ugyan az. De megéri időnként picit foglalkozni a tömítésekkel.

Nekem is adott még munkát a motor. Meg pár plusz ősz hajszálat.
Mielőtt elvittem vizsgára (már ott van egy hete, kicsit ottfogták, de jövőhéten végre kiengedik), 3x szedtem újra szét a karbikat.

A KEYSTER tömítéskészlet -mint kiderült- nem viton volt. Megette a benya 2 hét állás alatt. Utána rendeltem németországból készletet,
abban jó volt a tömítés, összeraktam megint, pöccre indult, majd 1 hét után megint nem indult el.
Na, akkor karbik megint ki, kiderült, hogy nem zárnak rendesen a KEYSTER tűszelepek (nem volt rajta tank, csak pici tölcsér, így nem folyt be az olajba).
Akkor elővettem a régi, jól bevált módszeremet, vettem 20ml fecskendőt, feltöltöttem, leeresztettem karbinként, mértem a lejött benyát,
3 túlfolyik, sok a benya benne.
Állítottam már mindenhova is a szintet, de csak nem lett jó, vagy túlfolyt, vagy korán zárt. Tapasztalatom szerint kb. 40-42ml kell legyen bennük.
Teljesen véletlen észrevettem, hogy az úszóház nyelv már kikopott, mart magának egy pici krátert a tűszelep.
Na, azt kézi kisköszörűvel kiszedtem síkra 72 miatyánk közepette, nehogy elkapja a műanyagot.
Innentől 2 már zárt, kettő nem. Jött a kísérletezés a 3 garnitúra tűszeleppel és fészekkel, a végén a német garnitúra lett jó, azon a gyárival
ellentétben hosszabb a végén a rugós tüske (ki érti ezt, én nem, mert a KEYSTER az rövid tüskés volt, mint a gyári).
Legvégül 1 karbi volt renitens, ott meg hosszas szívózás után feltűnt, hogy kotyog az úszóházon a nyelv.
Na, miután erre rájöttem, ennek megfelelően állítottam be, majd 2 napig állt egy tölcsérrel a karbisor, feltöltve benyával, hogy ereszt-e.
Nem ereszt. Az úszószintet pedig nem a leírás szerint mértem, az nekem kissé ezoterikus, hanem a fém nyelv végét mértem tolómérővel
az úszóház áthidalóhoz, az a távolság egzakt. 2.9-nél volt 37ml, 3.4mm-nél 45ml, így belőttem 3.2mm-re a távolságot.
Ment vissza a helyére, 3 napig minden nap beindult, utána megint nem.

Kezdtem kicsit belefáradni, de szerencsére elsőnek a gyertyákat szedtem ki és konstatáltam, hogy az iridium gyertyák pont most elhaltak.
Bekerültek a DENSO hagyományosak, és utána 2 hétig szépen, minden nap indult.
Pár próbakört is mentem, de mivel ugye nincs műszaki, így óvatos voltam.
Aztán az útvonalengedély is egy kabaré: vizsgaállomás már nem adhat igazolást, de az okmányiroda meg kéri.... nem is részletezem, de végül az is meglett... most meg várok a motoromra, de végre úgy fest minden rendben lesz és hamarosan levizsgázik.
Köszönöm a segítséget.
Semmi extra, passzentosan felcsúszott, zsíroztam meg széthúztam a karbikat, cseréltem a benzinösszekötő tömítéseket is ha már játszok vele nehogy ott könnyezzen, szelepfedélnél is volt egy kis nedvesedés remélhetőleg elmúlt, tankalávaló gumesz volt még új neoprén benyacső rozsdamentes védőrugóval tiszta haszon 😃
nem érdemes csak láncot cserélni , szerencsés esetben a kopott fogaskerekek elbasszák az új láncot ..
108 tagos 530-as lanc, elol 15 fog (=Bandit 1200 kis lanckerek), hatul 43 fog (=RF600R hatso lanckerek)
Sziasztok! Kérdésem lenne esetleg tudja-e valaki, hogy egy belpiacos gsf750em van 1997es. Láncot kéne cserélnem lánckerekek méretét illetve a lánc milyen megy rá azt szeretném kideríteni. Illetve elég lehet csak láncot cserélni ilyenkor? Köszi
Készülj fel, hogy kisebb, mint az eredeti a görbevázason. Sokkal szorosabban megy fel a karbikra, feszül. Ez már nem ugyan az az alkatrész.
De, telefon. Abból is csak 12MP.
Faszák a képek, ez nem telefon, ugye?
A higanyos egy vintázs MotionPro, a digitális meg PropTech DSync2.
Majd szeretnék magamnak is építeni egyet, mert van 1-2 dolog amit én másképp csinálnék, de meglepően jó cucc.
Milyen tesztered van, Healtech?
Indexekre átforrasztottam a gyári csatit. Teljesen jó fényük van, passzolnak is, tetszetős.
Karbikat beállítottam, szinkront megcsináltam, életemben először digitális teszterrel. Hát... ezzel gyerekjáték a higanyoshoz képest.
Van alapjárat, vette a lapot is, olaj meg nem ereszt sehol egyelőre.
Az ülést is fel tudtam tenni végre, bár ülni még nem ültem rajta, mióta megcsináltattam. Arra is kíváncsi leszek.
A RENTHAL kormány meg pont annyival magasabb, amennyivel kell, de még rejtély, hogy az orridom és a plexi hogyan tolerálja majd.
Nagy örömömre a 4 rendelt tételből 3 is beérkezett az országba 1 hét alatt, bezzeg a negyediket még vissza sem jelezte a Suzuki. 🤭
Majdnem összeraktam a farát, de mikor végeztem, gondoltam feltöltöm a kocsit ablakmosóval, és jött a szívroham (eltűnt a hűtőfolyadék a kocsiból) és el is felejtettem lefotózni a motort.

De úgy tűnik amekkora balszerencsém volt, legalább akkora mákom is. Holnap lefotózom a motort.
Sőt, lehet most már megérne egy csokor fotót a fotók közé is.
Ezt másold be az Ebay keresőbe: "LED Tail Light Rear Black Suzuki GSF 600 1200 Bandit Iconic GN77B GV75A"
Az eladó: "WhiteLights LED lights for bikes"
Elküldöd a linket? Azóta nem tudok aludni.. Nekem is kell 🤣🤣
Óó yeahhh , ezt megvettem én is levegőztető de ha valami nem frankó itt is jön benya 😆 még rá kell szánjam magam hogy ezt is berakjam
"ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem"

Nem minden technologianal müködik sajnos..., de ha tehetem, bármi szétbontásokor, kitekerem a csavart, leveszem az alkatrész, és visszatekerem bele a csavart. Ìgy nem egy vödör csavarból kell összeszerelni a vázig visszabontott jármüvet. Csak akkor olyan esetben teszem "külön" a kötöelemeket, amikor záros idön belül végighaladok pl egy UH tisztitáson, de akkor is csak annak a részegységnek a kötöelemeit kezelem így. Nem mondom, hogy csavarra ismerem a gixert, meg azt pár motort amivel foglalkoztam, de nem egy alkalommal veszek úgy egy vödör csavarat, hogy nézem, hogy benne vannak-e az egzotikus darabok..., és nem kell hozzá a katalogus...
No, ma megtörtént a lényeges áttörés: beindítottam. A hangja a STORM-mal majdnem ugyan olyan, mint a gyári dobbal, nem hangos.
(Sőt, megtaláltam a dobozban a műanyagkártyás típusbizonylatát is, úgyhogy be tudom tenni a forgalmiba.)

Arra számítottam, hogy nem lesz egyszerű indítani, de forgattam picit szívató nélkül míg meg nem jött az első bumm,
aztán ráadtam a szívatót és pörgött is mind a négy henger.
Igaz alapjárat még nincs, szinkront még nem csináltam, meg egy csomó minden még a habokban, de legalább járt.
Most picit megnyugodtam.
Viszont mikor beszenvedtem a helyére a karbisort, észrevettem, hogy elszakadt az egyik gumis "T" idom a karbi felső elosztójában, amire a szellőző (?) csövek mennek. Vagy légköri nyomást ad ott, nem tudom... túlfolyónak magasan van.
Plusz tönkrement pár műanyag alátét a lábtartó konzol csavarjai alatt, még jó, hogy kapni...

Egy biztos, ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem, mindegyik külön kis dobozba fog kerülni.
Ez a csavarkeresgélés őrület.
Ebay, Németország. 😉
jól néz ki , ez honnan van ?