Nekem ezért sem kell tejfeles doboz. Meg amúgy is a motor az legyen csupasz. Majd képet megoszthatnál a 620 ss ről. Csíptem a kis 620ast 10.500-et forgott a kis csimaszka!
Nekem SS-em van.. az alá nem olyan könnyű benézni... mint a szűz lány szoknyája... ki kell bontani az egészet :D
Szóval akkor elméletben működik ez a dolog.. bár valamiért azt érzem hogy nem ilyen egyszerű a dolog hogy rácsatlakoztatom a hűtőt és minden oké.. túl könnyű lenne :)
http://www.motorbonto.hu/ducati.html itt érdeklődj hűtőért. Igen megvannak a hűtő csatik a blokkon. Pirossal bekarikáztam ott keressed. Alá sem néztél? Lehet van rajta hűtő.
Most hogy jobban belemerültem a témába, azt néztem hogy a 750es és a 620as full ugyanaz a blokk, így nekem is rögtön ez jutott eszembe, hogy vajon egy olajhűtő simán ráapplikálható lehet elviekben, sőt talán még a kivezetések is megvannak a blokkon ha jól sejtem. De egyébként nem tudom, nem néztem még alá a motornak, csak a papírozást intézem. Majd szerdán olajat cserélek benne és megnézem. Olajhűtőt honnan érdemes rendelni, külföld? Vagy Magyarországon használtan?
Szia!
Ne aggódj nem kell 130ra dög melegbe nyáron simán felment nekem is lak.teren ugye ezekbe még nincs olajhűtő. Azért olajat mindenképpen cserélj mihamarabb.
Ezt nem gondoltam volna! Ekkora hatalmas hőfokkal eddig nem találkoztam. Ez csak annyiban gondolkodtatott el, mi van ha van 35 fokos levegő hőmérséklet, és a 20-50-es olaj ehhez vajon mit szól??! De mindenki megy vele akkor én miért ne menjek??
Mondjuk ez sima legegyszerűbb blokk.. még olajhűtő sincs rajta. 600RR-be 10W40 7100-ast rakok, mondjuk ott van szerpentin autópálya meg versenypálya.. Ebbe a 620as blokkba a gyári könyv shell olajat ajánl.. de feltételezem 2003 óta már van más is ami jó lehet bele.. ti mit ajánlotok? Gondolom itt a léghűtés is lehet egy tényező ami beleszól az olajválasztásba, nem?
Biztos. 150 fok simán lehet a motorolaj hőmérséklete, még egy személyautóban is, ha rendesen megkergetik, vagy éppen szerpentinen mégy felfelé.
Régen nem véletlenül használtak autókban is olajhűtőt - a mai olajok ezt már bírják.
Mai nap vettem egy léghűtéses 620ie (2003) SS Ducatit átépítés céljából. Eddig csak sor4-es vizes blokkos motorom volt, szóval ez nekem kicsit új pálya, és remélem nem is szopom be ezt a léghűtés dolgot. :)
Ma hoztam haza a gépet kb. 100 km autópályán stabil 140es sebességgel azaz 6000-es fordulatra szépen beálltam és végig ezzel a tempóval jöttem, akkor az olajhőmérséklet felment egészen 148 °C-ra.. tovább nem ment, de nem tudom hogy ment volna-e mert lejöttem a pályáról.. városban ahogy gurultam haza már kezdett nagyon nagyon minimálisan lejjebb menni a hőmérséklet. Hozzá kell tenni, hogy ma azért extra meleg van, de kérdésem az lenne, hogy ezek a léghűtéses Ducatik ilyenek és ne szarjak be ettől, vagy ez azért már tényleg túl sok volt?
Egyébként ha jól olvastam akkor 170 °C-nál írja ki hogy Hi, szóval addig elvileg jónak kéne lennie nem? Másnak is volt már ilyen? Tudom tudom tök más, de a 600RR-em Hungaroringen vagy sima autópályás menetben sem megy 80 °C fölé, persze az vizet mér, de ez az olajhőmérséklet azért kicsit izzadós volt számomra hazafelé :)
Gratula az eladáshoz!
Kiszemeltek már vannak?
Vagy még megy a vacila, hogy L2, Bokszer stb...
Bár sor4en nem tudlak elképzelni
Majd mesélj ha újra lesz valami a nyenyőce mellett
Akkoriban tanultam elsősegélyt nyújtani és az egyik ilyen sérültet szerettem volna mellkas-kompresszióval éleszteni, a rendőrt kérdezve, mondta, hogy "rajta" és amikor ránehezedtem a mellkasra a törött egymáshoz súrolódó csontvégek hangja félelmetes emlék marad! Remélem Neked soha nem lesz ilyen dolgod! Sajnos nem tudom felejteni! Nemrég jöttem vissza Zeegről! És természetesen motorral .
Szóval akkor elméletben működik ez a dolog.. bár valamiért azt érzem hogy nem ilyen egyszerű a dolog hogy rácsatlakoztatom a hűtőt és minden oké.. túl könnyű lenne :)
Ne aggódj nem kell 130ra dög melegbe nyáron simán felment nekem is lak.teren ugye ezekbe még nincs olajhűtő. Azért olajat mindenképpen cserélj mihamarabb.
Régen nem véletlenül használtak autókban is olajhűtőt - a mai olajok ezt már bírják.
Mai nap vettem egy léghűtéses 620ie (2003) SS Ducatit átépítés céljából. Eddig csak sor4-es vizes blokkos motorom volt, szóval ez nekem kicsit új pálya, és remélem nem is szopom be ezt a léghűtés dolgot. :)
Ma hoztam haza a gépet kb. 100 km autópályán stabil 140es sebességgel azaz 6000-es fordulatra szépen beálltam és végig ezzel a tempóval jöttem, akkor az olajhőmérséklet felment egészen 148 °C-ra.. tovább nem ment, de nem tudom hogy ment volna-e mert lejöttem a pályáról.. városban ahogy gurultam haza már kezdett nagyon nagyon minimálisan lejjebb menni a hőmérséklet. Hozzá kell tenni, hogy ma azért extra meleg van, de kérdésem az lenne, hogy ezek a léghűtéses Ducatik ilyenek és ne szarjak be ettől, vagy ez azért már tényleg túl sok volt?
Egyébként ha jól olvastam akkor 170 °C-nál írja ki hogy Hi, szóval addig elvileg jónak kéne lennie nem? Másnak is volt már ilyen? Tudom tudom tök más, de a 600RR-em Hungaroringen vagy sima autópályás menetben sem megy 80 °C fölé, persze az vizet mér, de ez az olajhőmérséklet azért kicsit izzadós volt számomra hazafelé :)
Kiszemeltek már vannak?
Vagy még megy a vacila, hogy L2, Bokszer stb...
Bár sor4en nem tudlak elképzelni
Majd mesélj ha újra lesz valami a nyenyőce mellett