Ezt a szelepemelő és a szelepkupak mérésére való közdarabot itthon milyen néven és hol lehet megtalálni,vagy tud e valaki CNC-vel csinálni,ugyan ne kelljen már Ebayról venni 6000Ft-ért ezt a kis réz izét.
Sziasztok! Tegnap már üzentem, de nem jelenik meg, ha azonban mégis, akkor bocs!
Egy 2004-es Monster 620-am van, tegnap induláskor nem aludt ki az olajnyomás visszajelző. Először lehúztam a gombáról a vezetéket, ekkor elaludt, majd ha egy vezetékkel letesteltem, akkor világított. Ez után kiszedtem a gombát és lehúzott gyertyapipával indítóztam, "bugyogott" ki a gomba helyén az olaj, így megnyugodtam, hogy van olajnyomás, csak a gomba romlott el. Visszatettem mindent, beindíttottam a gépet, és néztem, hogy az olajszint ellenőrző ablakban mit látok. Ott az olajszint nem mozdult, pedig mivel nyomás alatt van, ott látnom kellene, hogy oda/vagy onnan az olaj "mozog" indítás után 2-3 másodperccel, miután "felállt" az üzemi olajnyomás. (Sajnos előtte a Ducatin nem figyeltem, de az előző motorjaimon mintha így (is) látható lett volna.) Kérem, hogy Ducatisok csekkoljátok le a gépeteket és írjátok meg, addig elszaladok szívgyógyszerért! Köszi
Jó kis találós kérdés volt, ugye?
Alapjáraton függőlegesen tartva a motort éppen az ablak aljában látni az olajszintet.
A gombacsere után minden jól működik, mentem 100 km próbakört. Azért a szívrohamot kihagytam volna
Közben vettem egy gombát, aminek a menete ès a nyomáshatárai ugyan azok, mint ami a Monsteré. Bekötöttem és tökéletesnek tűnik.
Egy 2004-es Monster 620-am van, tegnap induláskor nem aludt ki az olajnyomás visszajelző. Először lehúztam a gombáról a vezetéket, ekkor elaludt, majd ha egy vezetékkel letesteltem, akkor világított. Ez után kiszedtem a gombát és lehúzott gyertyapipával indítóztam, "bugyogott" ki a gomba helyén az olaj, így megnyugodtam, hogy van olajnyomás, csak a gomba romlott el. Visszatettem mindent, beindíttottam a gépet, és néztem, hogy az olajszint ellenőrző ablakban mit látok. Ott az olajszint nem mozdult, pedig mivel nyomás alatt van, ott látnom kellene, hogy oda/vagy onnan az olaj "mozog" indítás után 2-3 másodperccel, miután "felállt" az üzemi olajnyomás. (Sajnos előtte a Ducatin nem figyeltem, de az előző motorjaimon mintha így (is) látható lett volna.) Kérem, hogy Ducatisok csekkoljátok le a gépeteket és írjátok meg, addig elszaladok szívgyógyszerért! Köszi