Yamaha TZR50 9,6 / 10
Yamaha /
Yamaha TZR50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 2370
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Hát Derbi Supermotonak indult, aztán Yamaha DT lett belőle, végül mikor a szalonba megláttam a TZR-t, azonnal beleszerettem! Lenyűgözött a nagysága és az észrevehető rokonság a bátyusokkal. Volt egy két érdekes dolog amikor a vásárlásra került sor amiknek nagyon örültem. Mivel ez egy 2008-as modell, ennek már elektronikusan vezérelt blokkja van, nem ugy mint az elődjének ami a fordulatszámmérőről is leforgott :-). Gyorsulására nem lehet panasz egyenlőre, mert a 2008-asok hátránya hogy az előző évhez képest erre már hátul nagyobb lánckereket raknak rá és sajnos a folytáskivételnél ugye ingyen csak ugy nem tesznek rá egy 17000 ft-os alkatrészt(beszereléssel együtt). így a végsebessége épphogynem 80km/h. Fogyasztása az valami elképesztő, mivel emiatt az áttételezés miatt a motor 60 km/h-nál 8 500-at 70km/h-nál 9 500-at és 79-nél pedig a legvégső határt, 11500-at forogja... mikor elérjük a 11500-as fordulatszámot a motor 3 másodperc mulva visszaszabályozza 9ezerre és csak akkor adja újra kezünkbe az irányítást. De visszatérve a fogyasztásra a hatalmas fordulatszám miatt megeszik 7 liter benzint 70-80 kilóméteren, ha rendes tempóba akarunk haladni. A Motor nagyon kényelmes, bááár ez a testtartás egy idő után a magasabbak számára kényelmetlen lehet... A Motort szószerint minden nap használom amióta megvan, mert szinte könyörög, hogy menjünk egy kört.. ezért a magas kilóméterszám, de az embernek meg kell tanulnia lassítani. A motorba eddig 2féle olaj volt. MOL Dynamic, ami hát eléggé visszavette a motor gyors reagálási képességét... A Motor később CASTROL Power 1 Racing olajat kapott, és most is azt kapja. Hamarabb reagál a gázadásra és a gyorulási is nagyot javult. Felfüggesztése és a fékei nagyon jók! stabil, és kemény a nagy gumiknak köszönhetően az Aprilia RS-el ellentétben ezt nagyon lehet dönteni. A Fényszórók pedig a legjobb amit csak kismotoron el tudunk képzelni! messze világítanak és mindent látunk velük! A motor magában hordozza a nagy testvérek, az R1esnek és az R6-osnak a Technológiáját és szépségét, mindenkinek akinek van rá 800 000ft-ja és motorvásárlás előtt áll, csakis ajánlani tudom. Használtpiacon is nagyon kedvező árakon találhatjuk a TZR régebbi változatát ami szintén kiváló motor! A MOTORT CSAKIS AJÁNLANI TUDOM!
Erre használtaSuliba járás, haverokkal motorozás
JavítanivalókA gyorsmegszakító gyárilag rossz volt
Itt szervizelteYAMAHA Delta Győr ... Az alkatrészekre viszonylag keveset kell várni, viszont mivel yamaha, eléggé drágák. De a minőséget meg kell fizetni ;-)
A beküldő 0 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
MafiosiBeküldve: 2008. április 29.