Yamaha YZ125 6,8 / 10

Yamaha / Yamaha YZ125
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
üzemóra az elején: 30
vezetett üzemóra: 60
fogyasztás: 7 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem

Mikor megvettem nagyon patent állapotban volt a motor.
Nagyon örültem, hogy lehet végre crossmotorom.
Első menet alkalmával a vízpumpa beadta a derekát s a motor megragadt...
Ezt követően az elromlott alkatrészeket cserélnem kellett amelyek a következők voltak:
- 1 db Dugattyú (25.000 ft)
- 2 db Főtengelycsapágy (15.000 ft)
- 1 db Tömítésszett (13.000 ft)
- 1 db vízpumpa fémből ! (15.000 ft)
Miután újra össze lett pakolva, újra harca indultam vele.
Nos sajnos megint nem kellett sokat várnom, hogy újra megadja magát a motor...
Rákövetkező 5 motorozás normálisan zajlott, ezután megint beütött a krakk..
Sajnos megint megadta magát a motor...
Amiket cseréltem benne:
- 1 db Hajtókar (25.000 ft)
- 1 szett Kuplunglamella (18.000 ft)
- 1 Fagyálló vörös színűre (alukímélő) (4.000 ft)
Amikor megvettem tudtam, hogy ez nem egy enduro de hát nem is annak vettem, de! azt nem gondoltam volna hogy körülbelül minden 2. motorozásnál elromlik valami....
Ebből a konzekvencia:
- Csak az vegyen krosszmotort aki nem sajnálja rá a pénzt...
- Az élvezet hatalmas de a költségek is..

Erre használta
Pályázás,endurozás

Javítanivalók
- 1 db Dugattyú (25.000 ft)
- 2 db Főtengelycsapágy (15.000 ft)
- 1 db Tömítésszett (13.000 ft)
- 1 db vízpumpa fémből ! (15.000 ft)
- 1 db Hajtókar (25.000 ft)
- 1 szett Kuplunglamella (18.000 ft)
- 1 Fagyálló vörös színűre (alukímélő) (4.000 ft)

Itt szervizelte
Sok helyen megfordult a motor....

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: kovi1446

Beküldve: 2012. február 11.