Yamaha XJ 600 S Diversion 8,6 / 10

Yamaha / Yamaha XJ 600 S Diversion
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 43000
vezetett km: 15000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

olyan motort akartam ami minimum úgy megy mint egy 400as 4hengeres(előtte FZR 400asom volt), viszont nem kell szétforgatni ahhoz hogy haladjon is. Tudtam hogy az XJ 600 csak 8 szelepes, és kevésbé forgós, és mindemellett már bizonyított a rendőrségnél is(amire nem vok büszke:D), szóval tudtam hogy egy jó konstrukcióról van szó, régre nyúló múlttal.
Ezt be is bizonyította a gép az első szezonom alatt, teljesen átlagos karbantartási munkák voltak a gépen, (fékbetétek, olajcsere, stb.) vásárlásnál hallottam hogy egy picit lóg a kuplungkosár (sajna ezeknél típushiba) ezért ezt a télen orvosolni fogom. Mindenkinek ajánlom ezt a motort, aki nem 300al szeretne száguldozni, hanem egy kellemes, kis fogyastású, nyomatékos 4hengeres motort akar, amit nem kell kéthetente szerelgetni és hosszú úton is kényelmes!

Erre használta
túráztam vele és megzavartam a városi csendéletet. kapott egy crosskormányt és egy Acerbis fejidomot, télen folytatom az építést..:)

Javítanivalók
fékbetétek, olajcsere, télen kuplung generál, szelephézag állítás.

Itt szervizelte
itthon+ BIKE RACING KFT. Kiskőrös (köszi fiúk:D)

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vendég

Beküldve: 2009. október 20.