Yamaha YZF-R1 9 / 10
Yamaha /
Yamaha YZF-R1
gyártási év: 2009
lökettérfogat: 999 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 14000
vezetett km: 11500
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Pontozáskor és a kritika írásakor a szupersport kategória mércével mondok véleményt.
A Honda után az R1 RN22 következett a sorban. A szépség relatív, de nekem abszolút bejön.
Rendkívüli motor, ezt állíthatom. Igényesen kidolgozott, nem a legerősebb, de nagyon karakteres blokkal, gyönyörű V4 szerű hanggal. Fantasztikusan szól Akrapovic dobokkal 10 000 felett. Meg mindenhol.... Tiszta MotoGP feeling, de tényleg. Nekem még lesz keresztsíkú főtengelyes... :)
A motor alsó fordulaton kicsit rázós, de komoly nyomatékot éreztet, fent nincs az a brutális áttörés mint egy kawasakinál vagy bmwnél, de mivel volt bmw-m is, tudom, hogy ez utcára nem is annyira hiányzik. Élveztem vele minden motorozást.
A 11500 km alatt egyetlen hiba jelentkezett, az olajszint lámpa villant ki néha, lehetséges, hogy oxidos lett valamelyik csatlakozó. De más problémát nem tapasztaltam.
Erre használtaUtcai motorozás, 1-1 pályanap.
JavítanivalókSemmi.
Itt szervizelteBarátnál szervizeltük.
A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Gregorio#46Beküldve: 2015. február 5.