Verhovina 4 Deluxe 8 / 10
Verhovina /
Verhovina 4 Deluxe
gyártási év: 1973
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 6235
vezetett km: 659
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Ott kezdeném kéremszépen hogy, először egy Babettával kezdtem (sajnos hogy nem volt már akkor meg!) De a Babetta egy raklap Sz@rt sem ért a Verhóhoz képest!Szóval egy 2005 Júliusában megyek a helyi vastelepre körülnézek nincs semmi érdekes, mikor indulok már el utánamszól az ember, hé van egy régi Verhovina nem kellene 5000 ft ért működik teljesen gyári mondom hát persze! Kitolta (oda hozta valami szívtelen ember leadni) Nézem koszos nagyon légszűrő teli tyúktollal (valószínűleg tyúkolban állhatott) mondja kell? Mondom ok csak hazamegyek a pénzért addig töltsél bele benzint!Ok visszajövök odaadom neki (akkor nem is tudtam hogy működik) látom benne a benzin tolom ki rátekerek párat poénból ÉS BEINDULT az igaz hogy nem ment 30 nál többet (nem volt gyertyagyűrű és kifújt) Szóval Fogtam Pannóniás horgászkalap a fejembe húz és uzsgyi!Semmi jogsi bukó csak adásvételim volt. Hazamegyek még aznap lepolíroztam és gyönyörű lett! Pöccre indult minden ment akkor hangsúlyozom AKKOR kb 55 öt aztán eljött egy nap hogy nem lehetett berúgni hogyha bennevan a gyertya (a főtengelyben a tűgörgők eltörtek mivel sokat állt és a babetta után szokatlan volt a váltó és nem is kicsit pörgettem) Blokk szétbont netről rendeltem hozzá főtengelyt összeraktam akkor már 3 gyűrűs Jawa dugattyúval minden új volt benne szóval generáloztam. Először nem akart indulni az én hibámból (nem dugtam össze a gyújtás drótját) Egyetlen gyengepontja van a motornak az bizony a karburátor! Állandóan eldugul de szerencsére egyszer sem hagyott cserben!Csak nagyon lassan ment de még haza tudtam vele jutni. De miután felraktam egy szűrőt egyszerűen tökéletes lett!
Mindíg pöccre indul stb. A 3 gyűrűs dugattyú miatt meg az hogy megreszeltem kipolíroztam a kaburátort meg a felömlőket. Utazóban tudja a 60 körüli sebességet néha a 65 öt de végsebességre úgy 70 körül.Mivel jogsim nincs eléggé vigyázni kellett de mentem túrázni is vele rekord 82 km csak az odaút.
Egyszerűen lelke van ennek a motornak szerintem meg próblja köszönni hogy megmentettem a beolvasztástól. Bárcsak ő lett volna az első motorom! (De legalább a Babettán megtanultam szerelni mivel az mindíg elromlott)
Erre használtaTúrázás, Fighterkedés, Gyorsulások (reszkessenek a Simsonok!:D)Szóval mindenre!
JavítanivalókEgy benzinszűrő és egy generálozás.
Itt szervizelteÉdesapám és én
A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SlickRickBeküldve: 2007. szeptember 4.