Suzuki DRZ400-E 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 1234
km óra állása az elején: 12345
vezetett km: 16000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Jó kis paripa, nem volt drága, ez eredetileg egy versenyenduro lenne, bár eleinte a kawám után (KX125) furcsa volt....... Van benne 51 paci, nagyon megy, bár ha rendesen gondozzák semmi baja. Olaj meg víz kell csak, persze benzin sem árt. Minden alkatrész van hozzá, nem is drága, bár a gumik, és a komplett láncszettek húzósak, de csak egyszer kell kifizetni. Vannak ugyan gyenge pontja, mint pl a gyertyapucolás, mert a fél gépet szét kell hozzá szedni, és a gyertyához is speckó kulcs kell, mert mélyen van a dekniben, de én eff. egy csődarabból meg lángvágóval csináltam hozzá 10 perc alatt. Nagyon jó kis moci, ilyen haladóknak való, kicsi a szervízigénye, de szereti ha gondozzák. A gyári kipuffoknak nem túl jó hangja van, ha meg kibelezi az ember, akkor a pacikból egy pár elszáll......... SM cuccal nem annyira erős induláskor (a lánckerék méretéből kifolyólag) , de E felszereléssel kész talajmarógép. Homokba első osztályú, könnyen felmászik 2-esben bárhová, aszfalton SM felszereléssel is megállja a helyét, de sebességben és stabilitásban annyira már nem. De mindenféleképpen megérte megvennem, főleg, hogy rendszámos darab, nagyon jó, bár mindig van mit szerkeszteni rajta, főleg egy kiadós dagonyázás után :D

Erre használta
Munkábajárás, talajmarás

Javítanivalók
Hátsó lengéscsillapító hidraulikája, alaptekercs rögzítése, fékmunkahengerek fékpofatartó átmenő csavarjainak a korróziódás megelőzése, lábfék nyomókar alu öntvény, és a pici lukból pár év alatt nagy lyuk lesz..........

Itt szervizelte
saját magam, kint a garázsban:D homemade

A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: 6t6t

Beküldve: 2011. október 14.