Suzuki DRZ400-E 9 / 10
Suzuki /
Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 1
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Endúrózásra és utcára is nagyon jó.Kicsit orrnehéz de ezt meglehet szokni.Ha valaki akar egy erős és jó motort és nem túl drágát és igénytelent annak tudom ajánlani.Én nagyon megvagyok elégedve az enyémmel és szerintem jobb mint az S változat igaz ez 51 ló az S csak 40.De vigyázni kell nem lehet eszetlenül menni mert akkor úgy jártok mint én sokat kellet most rákölteni!De most egy darabig biztos hogy nem kellesz hozzányúlni. A gyári p ufó is elég jó de most egy finster sport dob van rajta ami nagyon állattá teszi.Ez a változat csak önindítós ez nekem nagyon nem tetszik letehet volna már rakni egy berúgókart is mert a tis zárol mikor lemerül az aksi elég szar feltolni a sárban.A kuplungot is meg kel szokni mert bovdenes és nagyon hamar be tud durranni az ember karja.
Erre használtaSárba és Utcán!
JavítanivalókGenerátor leéget(ÚJ)Komplett dugó tömítés stb.
Itt szervizelteEgy ismerős ajánlott egy srácot és én nagyon megvagyok vele elégedve korrekt mindenbe és nem is dolgozik drágán!
A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
FDavidsBeküldve: 2011. június 29.