Suzuki DRZ400-E 9 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 4000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Ez a változat a drz-k "legsportosabb" változata,mivel berúgókarral lehet életre kelteni,ez gyárilag 6 kiló minuszt jelent az önindítós változatétól. Ezt észre is lehet venni rajta,az újabb,önindítós változattól nekem könnyebbnek is tűnik,,mintha pörgősebb,valamivel erősebb is lenne a motor.
Egyébként sok kis apróságban különbözik ez a változat,a tévhitekkel ellentétben.
2009 nyarán került hozzám,de semmi komolyabb probléma nem volt még vele. Negatívumot talán nem is tudnék rá mondani.Csak ajánlani tudom mindenkinek.Szervízigénye nagyon csekély,strapabíró,elnyűhetetlen,mégis egy pörgős,fürge motorról beszélünk. Maximum fordulata 11000/min,súlya üresen 113 kg,teljesítménye kerek 50 lóerő (a gyár által megadott adatok). Fékeire,rugózására,motorjára sem panaszkodhatok. Azoknak tudnám ajánlani,akik egy jó teljesítményű,ügyes enduróra vágynak,amivel jót lehet csapatni,de mégsem akarják minden hónapban szervízbe hordozgatni,vagy csak egyszerűen a pénztárca nem engedi a sűrű szervízt.

Erre használta
endurózás,egy kevés pálya

Javítanivalók
kopóalkatrészek (fékbetét,gumi),kormánycsapágy (ez gyengéje),
valamint a váltóban elszállt egy 800 ft-os rugó (ami állítólag az egykerekezgetést nem szereti...)

Itt szervizelte
alkatrészek rodeo ride-tól (kecskemét),szervíz itthon,haverral.

A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zsoca

Beküldve: 2010. január 26.