Suzuki GSX-R750 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R750
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 750 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 31000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Előző motorom egy zzr-400-as volt 1 éven keresztül amit a kényelme és a szép hangja miatt szerettem,de a többi(teljesítmény,fék,futómű)miatt már egy komolyabb motorra vágytam.A választásom azért erre esett, mert egyedi a kategóriában,és ez így is lesz,ami azért jó mert a 600-s sportmotorosok bátran kínálnak vele gyorsulni hisz csak 150 köbcenti a különbség,de persze többnyire vesztükre,és a régebbi 1000-s mocikat 2000-s évek eleje is lehet fogni.A márka mellet az ár miatt is döntöttem,de pl a többihez képest 2008-ban ezen volt:visszapillantóba épített irányjelző,fokozat kijelző,csúszókuplung,állítható lábtartó,viszonylag kényelmes ülés és üléspozició(pláne cbr és zx-6-hoz)képest.156 lóerő nekem elég mindenhova,de azért kapott egy foggal kisebb lánckereket,így alulról használhatóbb,illetve agónál egy környezetvédelmi tiltást kiiktató chipet,na és persze a exupnak is menni kellet(ami egyébként is rozsdált).Fogyasztás túratempóban:5liter,város+állatkodás:8
a kipufogó hangja exup kiiktatása után szép és elég hangos lett,teljesen felesleges sportdob rá,illetve ezen van gyárilag a legkisebb és legszebb kidörentö,legalább is nekem.Végsebesség óra szerint(290),gps:265
0-100:3, 0-200:8.8(ami megegyezik az új 700 lóerős aventador értékeivel)amitől borzasztóan boldog vagyok.ha cserélnem kéne akkor bmw 1600gt

Erre használta
túra,ide-oda mászkállás

Javítanivalók
31000 km van benne és semmi,csak a kötelező szervíz,a lánc is gyári

Itt szervizelte
csak amit nem tudok otthon megcsinálni akkor szervíz(egyébként egyszerű a kötelezöket ottho elvégezni)

A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gizike750

Beküldve: 2012. augusztus 13.