Simson S51 7 / 10
Simson /
Simson S51
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 60 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 200
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen
Mielőtt megvettem volna ezt a motor egy Jawa Babetta 207-et használtam de az már átalakítva is gyenge volt a stuntra ezért az ösztöndíjból új motor vásárlását terveztem. Simsonra esett a választás. A freestyle-osok 90% ezt használja, tehát rossz nem lehet, és nem is nagyon lett volna jobbra pénzem. Végül egy 4 sebességes 1989-es Simson S-51 C sikerült vennem egy katonától megkímélt állapotban. Utána ahogy elkelt az egyik motorom abból a pénzből megkezdtem az átalakításokat. MZ tárcsafék, 60ccm 2F henger, hátsó fék, széles kormány, áttétel, MZ teleszkópok, kitámasztó... A Simson jó tulajdonságai hogy amellett hogy könnyen javítható és szerelhető, rengeteg alkatrészt lehet hozzá kapni igaz már csak után gyártottat. Olcsó, egyszerű, kényelmes, könnyen alakítható, crosstól a speedig egészen a stuntig bármire átépíthető házilag. Könnyen szerelhető és tuningolható. Ez a motor még fémből van, nagyon kevés rajta a műanyag alkatrész ezáltal nagyon tartós, 25-30 év után is egyben marad. Hátránya viszonylag kevés van neki szerintem, de azért akad. Mint általában 2T motorok nem szeretik a hideget és ez is gyertya és karbi pucolást igénylő szerkezet. Összességében nagyon szerintem, egy remek motor a Simson. Aki mást mond annak sose volt még jó Simson-ja. Ez a második Simsonom, elötte egy 1968-as Simson SR-4/2 Star-om volt
Erre használtaWheelie, stoppie, burnout... STUNTRIDING
JavítanivalókCsapágyak, szimeringek, tömítések, bowdenek... egyszóval minden. Amit lehetett kicseréltem.
Itt szervizelteMindent magam, otthon csináltam. Az alkatrészeket a Mofaker-ről és a Moped91-ről rendeltem
A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
damacsekBeküldve: 2008. november 30.