Romet Komár 7,8 / 10

Romet / Romet Komár
gyártási év: 1980
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 9000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2009-ben szereztem be első motorként. 3000 forint volt, ezért szerintem jó vétel volt. Eléggé rossz állapotban volt a megvételkor, nehezen indult, a gyújtás nem volt rendesen beállítva, ramatyul volt lefestve, el volt dugulva a kipufogó, karburátorban lyukas volt az úszó, csörgött (utólag kiderült, hogy az olajbetöltő nyíláson bele dobtak két egyforintost). Egyszer egy motorozás közben megállt alattam, mintha besült volna, de a végén kiderül, hogy a dugattyúcsapszeget rögzítő seeger gyűrű kiesett és "felvasalta" a henger falára, majd 1,5 év után egy télen nekiálltam, a blokkot teljesen felújítottam, és kapott tavasszal egy szép festést. A blokkban cseréltem az összes csapágyat, szimeringet, kuplungot, dugót, gyűrűt, hengert, gyertyát fúvókákat + átvezetékeztem az egészet és a gyújtás is fel lett újítva. A motoron magam is meglepődtem. A bejáratás után eszméletlenül jó húz. Jelenleg nem használom, csak a garázst díszíti. :)

Erre használta
Kisebb túrákra.

Javítanivalók
Egyszer a dugattyúcsapszeg kiesett(menet közben) és végigvágta a hengert+dugót.

Itt szervizelte
Magam szervizeltem, található hozzá rengeteg alkatrész, bár némelyik elég borsos árú.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: levente020

Beküldve: 2014. január 31.