Puch Cobra GTL 7,6 / 10
Puch /
Puch Cobra GTL
gyártási év: 1976
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 11000
vezetett km: 1500
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Szóval az egész úgy kezdődött, hogy a neten találtam egy hírdetést a motorral 30e forintért elmentünk megnézni szép állapot csak hajtókaros volt hát elhoztuk 25e ért ment egy darabig amikor csak egyszer durr és megállt ok aznap szét a blokk. Neten vettem hozzá 10 e ért 3 blokkot meg egy zsák alkatrészt abból ki a főtengely kicserél. Első rúgásra indult. Utána egyszer csak megállt a motor mindent végignéztem és az nem jutott eszembe hogy ez vízhűtéses. Le kellett húzni összerakás után pár km el a hengertőcsavart. Beindult fél óra múlva leállt (nem a hengertőcsavar) Kiderült a mágnesék volt a baja ok megint összerakom elnyírta. Ekkor fogtam kimélyítettem a mágnesék pályályát (Puch baj hogy nem elég mély a mágnesen a bevágás az éknek és könnyen elnyírja) ezután összraktam elsőre indult és azóta is megbízhatóan működik. Eddig nem találtam olyan 50 es motort amit nem tudott otthagyni lazán! pl Honda Lead 60 ccm es tuning robogót úgy is otthagytam hogy 2 esből indultam! de akkor utól kellett érnem de ha 1 esből indulok akkor indulásnál is lemarad! SR 50 ditech is volt az sem volt ellenfél. 125-150 es MZ rövídtávon (400m) az sem a 250 es az már igen AKI HAYABUSAT AKAR 50 ESBEN az vegyen ilyet! Végsebessége 100 fölött van (5. nek a 3/4 ében futja a 95 öt :D) tippelésre úgy 120-125 lehet a vége RS Apriliát is le lehet vele nyomni (Ez 20kg val könnyebb) összsúlyra 72 kiló félig töltött tankkal A motor feelingje elképesztő! Most térjünk ki a rossz dolgokra. Szóval először is a fogyasztás kb 4-4.5 littyó ha húzom a bajszát mások azt mondják 5-6 ot is megeszik szóval a fogyasztása a mendemondák szerint egy zsigulival felér. 2. Alkatrészellátás vagy vastelep vagy internet vagy Ausztriából csillagászai áron (Szerencsére nem nagyon romlik el) Amióta összeraktam a gyertyát még ki sem vettem(!) Nem membrános gép:( 5000 nél jön meg az erő benne de akkor nagyon sok 12LE és még gyári! 23 mas karbi van rajta Tárcsafék ami Grimeca és rendesen harap is! kiforog 12 ezret pedig veterán! a kényelem 1. osztályú!A magyar utakon alig lehet valamit érezni. 2 személlyel is szépen megy. Összértékelésem Ez egy nagyon jó motor csak nehéz alkatrészt találni hozzá szóval egy nagyon erős 9.5 ös
Erre használtaGyorsulgatás, Túrák, Pályázni hipermarket parkolóban
Javítanivalókfentebb felsoroltam amúgy már 1000 km e megy mint a doxa óra
Itt szervizelteSzigorúan otthon!
A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SlickRickBeküldve: 2007. november 14.