Puch Cobra GT 8,8 / 10
Puch /
Puch Cobra GT
gyártási év: 1978
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 5000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Azóta amióta az előző tesztet megírtam eltelt 2 év. Le lett festve ez-az lett rajta csinálgatva semmi komoly. Szervízelni összvisz csak annyi volt hogy rosszul raktam össze a kuplungon egy seeger gyűrűt és a főtengelyen lévő rugó lyukat ütött a kuplungdekli oldalán. Ez még a sok évi összerakásnál csinálhattam rosszul és most jött ki. Dekli még javítható. De raktam rá egy másikat. Seeger volt 50 forint. Ennyi volt a szerelés. Karburátort is csak azért szedtem le mert raktam rá egykét "tuning" megoldást. Pl dupla karburátor, vagy ETZ250 karburátor amitől ugyan jobban is ment de egy idő után túlszívta magát mert nem fúvókáztam át. De a legjobb ha a fogyasztást nézzük egy MZ "gagyirezó" és gyári légszűrő+karbi kombináció. Fogyasztása hosszú úton nevetséges 2.3 liter volt a legkevesebb 70-80 at tartva országúton. Ha végig húzom a gázt ami a csövön kivfér egy picivel megyek 3 liter alá. Eszembe is jutott hogy az előző tesztnél írtam azt, hogy annyit eszik mint egy Lada. Igen nekem is annyit evett csak rosszul számoltam fogyasztást 6 litert símán benyakalt. Hála a magas benzinszintnek és a 95 ös fúvókának. Szóval most azért fogyaszt ilyen keveset mert kapott egy 82 es fúvókát és kissebb benzinszintet. Eredmény nagyonszép barna gyertya. Ugyan végsebességre kissebb lett, de hát valamit valamiért. Új adatok. Erős szembeszélben idomtalanság miatt 6. ban 6500 körül 90-91/km/h mivel nem bírta szembeszélben jobban kipörögni. Pontosabb adat csak egy van ami nagyon enyhe dombra felfele van szélcsendben az 112 km/h (igen annyi mint a segélyhívó:) Meg egyszer 109 nél előztem meg havert az alsóörsi találkozóra lemenet (ő ment 109 el amikor előztem amúgy egy RG80) Eszembe jutott még a típushibája. A Km óra meghajtó meg az egész rendszer. Szerintem egy nagy ****. Ez az egyetlen hibája a motornak, Amikor meg volt rendesen csinálva. Jövök le dombon. Eleve 80 nál többet 6. ban 11000 ford/perc nél sem akart mutatni (Reálisan teher alatt 12000 ford./perc et még kiforogna de ott már szerintem nagyon visítana) De itt csinált egy olyat, hogy egy pillanatra lement 0 ra és utána páff kiakadt az óra a 0 km/h-ás pöcökig és letört a mutatója pedig nem mentem vele annyival:D Fogtam megragasztottam a mutatót és kikötöttem az egészet. Majd jön bele a biciklis km óra. Hibának nem nevezném de az alsörsi felvonuláson túlmelegedett a gyári gyertya és megállt. Sok embernek volt ott ilyen problémája állítólag. Leálltam út szélére kitekertem vártam 5 percet rárúgok és beindult. Ennyi. Több mint fél éve még a külső fúvókákat sem tisztítottam ki. Csak megy és megy benzin kell bele. Alkatrészem már van egy életre elegendő. Ezt a motort már nem nagyon adom el. Eléggé ritka lett mostanság már.
Erre használtaTúra, mászkálás, gyorsulgatás, hegyekben motorozás, Szóval mindenre...:)
JavítanivalókFent felsoroltam.
Itt szervizelteSaját magam és édesapám segítségével.
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SlickRickBeküldve: 2009. szeptember 20.