MZ ETZ 250 8 / 10

MZ / MZ ETZ 250
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 888
fogyasztás: 5 liter / óra
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

A motort átépítettem cross jellegűre (kormány, váz, futómű, hátsó kerék, áttét). A motor új lánckerék szettet kapott+láncot (suzuki ltz-400) ez dob a mocinak pár pacit és mivel terepen használom így kicsit le is lassítja. A hátulját kiemeltem--- ebből kifolyólag láncvezetőre volt szűkség. 125ös etz tankot kapott, mert szerintem az esztétikusabb rajta... :P A henger fúrva lett+beömlő/felömlő nyílások polírozva lettek! A gépre egy 250esre való rezót tettem kisebb átalakítással, a végdobot saját magam készítettem, amit az ülés alatt vezettem el.

Erre használta
pálya, erdei utak

Javítanivalók
Gyertya: isolátor helyett NGK-ra kellett váltanom, mert az jobban bírja a nagyobb fordulatot.
Henger+dugattyú: lejárt a dugóm ideje(kopó alkatrész :S) és ezzel a sírba vitte a hengert is (meghúzta...) =fúratnom kellett!
Karbi+gyújtás: amint jó összhangba kerültek semmi gond nincs, összhang nélkül gyenge volt a gép!

Itt szervizelte
otthon

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Hege14

Beküldve: 2009. január 17.