MZ ETZ 150 7,2 / 10
MZ /
MZ ETZ 150
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 150 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 6000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen
Ezt a motort azért vásároltam, (akkor még kissé leharcolt állapotba) mert egy nagyon jó barátomnak megígértem anno, hogy építek neki egy motort Babettból. Neki ekkor már volt egy Honda Vt 1100 Shadow-ja. Az egész poénnak indult, de sajnos tragikus vége lett. Így a Babetta se lett kész, cserébe vettem egy rendszámos motort, és ezt kezdem el átalakítgatni, az Ő tiszteletére.
Ezért kérlek titeket, ha megnéztétek a motort véleményezzétek. Természetesen a negatív kritikát is szeretném hallani.
A motorról:
A blokk gyári MZ ETZ 150
-sport légszűrő
-bal oldali deknibe szerelt gyújtáskapcsoló
-összes visszajelző ledesítve
-ledes index és hátsólámpa
-chopper fényszóró
röviden ennyi
Negatív dolgok:
-nagyon könnyű, erősebb szélben, nagyobb sebességnél szeret kicsit megúszni.
-kevés a 11 paci, persze többet ne is várjon tőle az ember
Pozitív:
-ha kellene hozzá alkatrész viszonylag olcsón és gyorsan be lehet szerezni. Persze vannak dolgok amiket horrorisztikus áron lehet megkapni. Pl.: féktárcsa, főfékmunkahenger...
Erre használtaMindennapi használatba van. Hétköznap munkába járok vele. Hétvégén túrázgatás.
JavítanivalókJavítanivalók nem voltak, mióta összeraktam, csak olajcsere. Pedig sokan mondták, hogy nem megbízható gépek stb. Én már mentem vele 6000Km-et és nem hagyott az út szélén.
Itt szervizelteKizárólag én.
A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
sizsoBeküldve: 2012. augusztus 8.