MZ ETZ 150 7,2 / 10

MZ / MZ ETZ 150
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 150 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 6000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Ezt a motort azért vásároltam, (akkor még kissé leharcolt állapotba) mert egy nagyon jó barátomnak megígértem anno, hogy építek neki egy motort Babettból. Neki ekkor már volt egy Honda Vt 1100 Shadow-ja. Az egész poénnak indult, de sajnos tragikus vége lett. Így a Babetta se lett kész, cserébe vettem egy rendszámos motort, és ezt kezdem el átalakítgatni, az Ő tiszteletére.

Ezért kérlek titeket, ha megnéztétek a motort véleményezzétek. Természetesen a negatív kritikát is szeretném hallani.

A motorról:

A blokk gyári MZ ETZ 150
-sport légszűrő
-bal oldali deknibe szerelt gyújtáskapcsoló
-összes visszajelző ledesítve
-ledes index és hátsólámpa
-chopper fényszóró

röviden ennyi

Negatív dolgok:
-nagyon könnyű, erősebb szélben, nagyobb sebességnél szeret kicsit megúszni.
-kevés a 11 paci, persze többet ne is várjon tőle az ember

Pozitív:
-ha kellene hozzá alkatrész viszonylag olcsón és gyorsan be lehet szerezni. Persze vannak dolgok amiket horrorisztikus áron lehet megkapni. Pl.: féktárcsa, főfékmunkahenger...

Erre használta
Mindennapi használatba van. Hétköznap munkába járok vele. Hétvégén túrázgatás.

Javítanivalók
Javítanivalók nem voltak, mióta összeraktam, csak olajcsere. Pedig sokan mondták, hogy nem megbízható gépek stb. Én már mentem vele 6000Km-et és nem hagyott az út szélén.

Itt szervizelte
Kizárólag én.

A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: sizso

Beküldve: 2012. augusztus 8.