MZ ETZ 125 9 / 10

MZ / MZ ETZ 125
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 21200
vezetett km: 2000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok:)
Nagyon sok motorom volt előtte , robogo és váltós is , de azért inkább a váltósat kedvelem:)
Azért esett a választásom az ETZ-re , mert: Alkatrészt nagyon könnyű hozzá szerezni , akármi kell , szinte mindennel azonnal kiszolgálnak , meg nincs valami sok pénzem , az előző motorjaim között voltak apriliák yamaha (125) . alkatrészek k*va drágák hozzájuk , és alig van valami:S,mondjuk az MZ lényegesen kevesebbet tud , de szerintem nagyon megbízható motor, cska oda kell rá figyelni , azt írják a gyári kézikönyvben hogy 3-6 ezer között használható, 80 kilós vagyok , alattam 6 ezernél kb 107 et tud 5 ezerrel 90 fölött járkálok vele utazóban , szerintem ez épp elég addig , amíg a nagymotorok terén nem vagyok tapasztalt, sokan írják, hogy nagyon fogja a szembeszél , pl 5be fel se vált csak 4 ben döcög 70 körül , én nagy szembeszéllel 5ben hasalás nélkül mentem vele 95.öt 5500 as fordulaton!
Igaz kompresszió is nagyon jó benne 2000 km es dugó van benne..Egyszer a motor egy szanazugi kiránduláson eldőlt a nagy vihartól , lábtartó és még néhány dolog letört, de kb 3 ezer FT-ból orvosoltam a hibát , ezért is választottam ezt a gépet , mert ha pl a AF1 em dől el , nem olcsó játék:)
Na mind1:) ennyit tudok írni az ETZ-m ről!
Széles Utat, Olcsó benzint , Gumifákat , Kevés rendőrt:)!

Erre használta
Túrázásra,Városban szaladgálni:)

Javítanivalók
a dőlés miatt , lábtartó , kuplungkar index..

Itt szervizelte
itthon cseréltük le a cuccokat, alkatrész a többi motorhoz képest nagyon olcsó , és minden van:)

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: herkicsabi

Beküldve: 2009. június 19.