Motowell Magnet Sport 9 / 10

Motowell / Motowell Magnet Sport
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 5700
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Kellemes megjelenés, nagy, kényelmes üléssel. Sok robogóhoz képest sportos, jó lengéscsillapítás.
Egyhén módosított fekvő-minarelli konstrukció, tuning szempontjából a legjobb! (a főtengely egyedi, így az első főtengelycserekor le kell cserélni a lendkereket 3KJ-sre, utána 100%-os fekvő-minarelli lesz).
Ahhoz képest, hogy kínai, és terjengtek róla rémhírek, nagyon masszív konstrukció, nekem egy csavar nem hullott még ki belőle.

Azért választottam ezt, mert mindenképp dupla-lámpásat akartam, sportosat, mind megjelenésre, mind pedig viselkedésre. Megfelelő gumival élmény a robogózás, gyors kanyarok, mély bedöntés!

Ellenben van pár dolog, amit a gyártó picit "benézett". Sport-robogóhoz képest a karbi nagyon leszerepelt nálam, akárhogy állítgattam.
A gyári gumi egyszerűen siralmas! Csúszkál össze-vissza.
Egy másik robogónál, ugyanaz a gyártó, ugyanaz a konstrukció. Hátsólámpa-izzócsere = lebontod a motor fenekét, ahogy van, idomostól-tankostól. Reméljük ezen majd javítanak a jövőben.

Mindezeket az apróbb hibákat leszámítva nagyon szeretem, és úgy érzem, a lehető legjobbat választottam!

Erre használta
hétköznapi járkálás, túrázás hosszú távon, pályázás

Javítanivalók
Elromlani nem romlott el benne semmi, DE! A gyári Mikumi karburátor kritikán aluli, attól minél hamarabb meg kell válni, mert egy szívószállal jobb eredményeket érnék el.

Itt szervizelte
Szerény személyem.

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Racsni-Robogó

Beküldve: 2011. június 13.