Malaguti F15 Firefox 9 / 10

Malaguti / Malaguti F15 Firefox
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 16888
vezetett km: 3500
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2007 nyarán amikor kész lett az autojgsim mindeféleképp szerettem volna valami 50es motort amit vezethetek legálisan.Nézegettem mindenfélét sr,rs,aerox,katana,f15,tzr, szinte minden ami 50es.
Végülis egy Kedves barátunktól sikerült nagyon jó motorikus illetve kinézetbeli állapotban vennünk.
A motorról:70es Dr henger van benne,17,5es karbi,Gianelli sportkipufogó,könnyitett görgök,Rms racing főtengely,malossi piros kuplungrugó,malossi sárga tolórugó,a végsebesége is türhető ugye 100ig van orázva de jocskán tulment rajta.nem beszélve arról hogy Sifokról hoztuk fel Bp re ahol gond nélkül 80-90km/h átlaggal feljött
A fékek ugye ebben az évjáratban elöl tárcsa hátul dobfék van, azért érezhető a kettő közötti külömbség de mindkettő nagyon rendben van és sztem megfelelő hozzá.
A futoművet nagyon eltalálták föleg az első villa sztem a pesti utakra megfelelő nem ugrál nem rázkodik,
Maga a motor idomai kinézete nekem tetszik valoban egy nagytestű robogó érzését adja vissza,ha másnem az ülésen való elférésben nem vagyok egy alacsony gyerek...
A gumik azok a gyári Maxxis gumik igazából a peremen egyáltalán nem tapadnak de amiatt strapabirok.
A műszarfal szépen kidolgozott csak a nélkülözhetettlen adatokat mutatja ami bőven elég is rá.
Ami nem tetszik benne hogy amig az első lámpa aránylag jól világit addig a hátsó az nagyon gyenge,ráadásul a féklámpának is a kékkarnél lévő érzékelője nagyon gyenge elpattan eltörik,sajnos...
Meg az idomok ahogy a vázhoz hozzá vannak rögzitve a facsavar szerű csavarok a kis műanyagokhoz egyszer leszedem tuti letörik.

Idáig megvagyok vele elégedve bármi féle tapasztalatom van még megosztom veletek.

Erre használta
Ide-oda iskolába menés,lehet városban(kimondottan elönyös),de főuton is megálja a helyét 80-90km/h átlaggal,

Javítanivalók
féklámpa érzékelő a fékkaron letört,
azinkivül csakis az általános alapvető dolgok,

Itt szervizelte
Malaguti Budapest az drága,Kisebb szervizekbe érdemes azok meg nem értenek hozzá.Egyértelmüen a dorogi Egünél!

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Szecska

Beküldve: 2008. január 13.