Malaguti F15 Firefox 9,8 / 10
Malaguti /
Malaguti F15 Firefox
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 12000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Pozitív:
- Nagyon kényelmes, hosszú távon se zsibbadt el a fenekem.
- Erős a motorja gyárilag is, nem nagyon volt
ellenfelem az 50ccm -sek között
- A fékek lehetnének jobbak is mert a hátsó dobfék valahogy nem az igazi
- Szép, modern a formája, bár ez teljesen az emberek különböző ízlésén múlik.
- 70ccm-s hengerrel (Top Performance Due Plus Racing) az 1.6 os erősebb autókat is 90-ig elveri
- Nagy végáttéttel 21mm-s karbival Top Performance Variátorral 140 et mentem vele és akkor az 1.9 TDI golf se nagyon tudod elérni 100-ig.
- Megbízható, eddig soha nem hagyott cserben.
- Olcsó alkatrészek
Még ide annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy nagyon sok motorral mentem a szerelőm által. Nekem az álom egy Yamaha Aerox volt. Nem bántam meg hogy nem azt vettem mert 3 napig használtam 20km-s távokra és volt hogy alig bírtam leszállni annyira kényelmetlen volt az ülés meg a lengéscsillapítás itt a magyar utakon. Robogók közül Aprilia Sr 50, Aerox, Vespa, Piaggio NRG MC1-MC3 Yamaha BWS, Jog, Piaggio Typhoon, a kényelem (ezeket ismerem) Össze hasonlíthatatlanul jobb.
_____________________________________
Negatív
- Rezgős olasz műanyagok
- Gyenge Hátsófék
- Gyenge lámpák elől
- Könnyen lejön a hátsó lámpa búra gyenge a minőség, de könnyen megoldható.
- Nehéz volt a gyári visszapillantó tükröket beszerezni.
- Fogyasztás,de az is relatív mert teljesítményhez kell a benzin is.
Csak Castrol olajjal használtam a Gyári hengerem 15.000 at bírt ki és nem beállt csak kicseréltem mert gyenge volt már. (Meg hát egy 16LE versenyhenger xD)
A motort jó áron vettem és a hengeren kívül nem sokat kellett rá költenem. Olyan 20.000Ft-t 2 év alatt de abba benne van a 2 szett gumigarnitúra is aminek darabja 4000ft (szerelőm jóvoltából)
Erre használtaMindenre, Boltba járás, Túrázás (200km is volt), Suliba járás ami 60km. És futárként is dolgoztam vele.
JavítanivalókKerékcsapágy, Kilométer óra Spirál, Gumik, Fékbetét.
Itt szervizelteTiba Attila, Atteam motorosbolt Szentendre
A szerelő érti a dolgát nála jobbal még nem találkoztam pedig sok helyen jártam. Mindig mindenben ÖNZETLENÜL segített és nem a pénzre hajtott feltétlenül. Bármi baja volt a motoromnak nem egyszer ingyen is megcsinálta. De sok kis apróság volt amit magamnak is megtudtam javítani.
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
KissmartonBeküldve: 2012. május 3.