Malaguti Drakon NKD 50 8,6 / 10
Malaguti /
Malaguti Drakon NKD 50
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 9000
vezetett km: 3000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Szóval, eredetileg robogóztam, de meguntam folyamatosan két kart húzogatni, valamint akarok majd nagyobb kategóriából is vizsgázni, szóval ideje volt elkezdeni egy váltóssal motorozni. Először Aprilia RS50-ben gondolkodtam, de túl burkolt darab, nem az én stílusom. Hosszas nézelődés után, megtaláltam ezt a csodagépet. Kicsit utánajártam, nem sokkal később kiderült, hogy ugyanúgy minarellivel megy, mint az RS50, kinézetre pedig sokkal egyedibb és extrémebb. Az elhatározás után pár héttel le is beszéltük, hogy megnézünk egy 70 ccmes kicsit tuningolt darabot, ezalatt értsétek az előbb említett 70-es minarelli hengerszettet illetve az ehhez kapcsolódó apróbb módosításokat és egy LeoVince V6-os kiput, no meg egy kis optikai tuning, ami jelenleg is folyamatban van. Na igen, erre a gépre esett a választás, el is hoztuk, én pedig szépen lassan belejöttem, illetve belejövök a kuplungjátékba, váltogatásba, amiben a gép nagyon jó partner. Ám pár hét motorozgatás után egyszer csak nem akart indulni... gyertya áttekintés, pár napja lett cserélve, nem gyanakodtunk rá, karbit átnéztük, nincs eltömődve motorikusan rendben, az volt a feltételezésünk, hogy nem kap benzint a gép.. ami be is jött. Irány a szervíz, benzincsap csere... és ha már ott voltunk, akkor általános ellenőrzés, olajcserék, fékbetétcserék, lánc és lánckerékcsere. Itt jött elő egy nagy hátrány, méghozzá az alkatrészeket szinte lehetetlenség beszerezni hozzá, a blokkhoz nem, de például a hátsó lánckereket át kellett esztergálni, hogy passzoljon a szerkezet. 1 hetet pihent a gép, újra jött vissza, azóta normálisan megy, közben csak az elektronikát kellett átnézetni egyszer, hogy minden rendben van-e. Összességében nagyon jó motor, tanulómotornak is merem ajánlani, mellékesen mindenhol megnéznek vele.:DDDD Használtam földúton, aszfalton egyaránt. Kegyetlen jól bír mindent, hihetetlen jó futóműve van.
Pro:
-Hihetetlen jó futómű
-Erős blokk
-Kényelmes ülés
-Viszonylag nagy kerekek, nem akad el semmiben és nem kelti a tipikus robogóshatást
-Jó hangja van
-Digitális kijelző
Contra:
-Nehéz alkatrészeket találni, ha pedig sérült lenne az idomszett azt pedig szinte lehetetlen.
Erre használtaTúrák, sulibajárás, környékbeli látnivalók felfedezése :D
JavítanivalókBenzincsap, Önindítóelektronika
Itt szervizelteSzhely, Rumi úti szervíz, jól megcsinálják, csak ajánlani tudom.
A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Balage30Beküldve: 2012. május 30.