Kymco Quannon 7,6 / 10
Kymco /
Kymco Quannon
gyártási év: 2011
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 9500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
A Kymco Quannon a saját kategóriájában az egyik legnagyobb testű motorkerékpár. A megjelenése markáns, általában azt hiszik, hogy 250-es, vagy 400-as gép. A kinézete szerintem formás, a gyári, krómozott kipufogó méretes. A műszerfal féldigitális, a kezelőszervek a Honda-ról köszönnek vissza. A hangja a kategóriatársak többségénél mélyebb, markánsabb. Kényelmes és megbízható motorkerékpár. Pozitívumnak tekintem a gyári motorvédő elektronikát, ami - léghűtéses lévén - a motor eszement túlhajszolása esetén fellépő túlhevülésnél visszaszabályozza a fordulatot. Kifejezetten kényelmesnek mondanám, már ami a sporttúrák kategóriáját érinti. A teljesítményéről elmondható, hogy átlagosan gyorsul, és úttestől/széltől függetlenül bármikor megy 100 km/h-val. Ennél nagyobb sebesség eléréséhez már ideális útviszonyok kellenek. A 110 km/h-t az esetek többségében még gond nélkül vitte, de erős szélben ez csökkenhet. Télen, kinti tárolásnál nehezen indul, fagyhőfok felett pöccre. A fogyasztása vegyes használat esetén kb. 3,5 l/100 km. Negatívum, hogy a kipufogó már 10 km után is olyan forró, hogy rásül az ember keze. Hőpajzs nincs. A szervizelése tökéletesen megoldott, kiépített a hálózat, de az alkatrészellátás akadozó. Pl. hátsó doboztartó konzolt nem lehet kapni, a főidomokat pedig külföldről rendelik meg, gyakorlatilag nincs raktáron sehol. A gyári gumik kifejezetten túragumik (nem terep), peremmel, melyek bordázottsága alkalmas az esővízben történő közlekedésre is. Azonban emiatt mélyre dönteni a motort nem lehet. A lábtartó koptatóját letenni már komoly bátorságot igényel. Csak oldalsó támasszal van szerelve, középsztender nincs. Ez megnehezíti a lánc és a fogaskerekek karbantartását. A baj az, hogy kapni sem lehet gyárit az országban. A fékek és a lámpák egyszerűen tökéletesek, ez a két alkatrész talán a motorkerékpár legszembetűnőbb pozitívuma.
Erre használtaTúrázás, munkába járás.
JavítanivalókNem voltak.
Itt szervizelteScooter Kft. 1091. Bp. Üllői út 103. Az időszakos szervizelést végezték, javításra nem volt szükség. Átlagosan 14000 Ft./szerviz.
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SogronBeküldve: 2013. február 19.