KTM 640 LC4 2 / 10
KTM /
KTM 640 LC4
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 640 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 30
fogyasztás: 9 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 1/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 1/10
összességében erre értékete: 1/10
megérte-e a vételt: nem
Nekem egy 640 LC4-em van, tehát az EXC és az SX nem az én vonalam... de azért mondom.
Próbálom szeretni a mocimat (tudod, minden szentnek maga felé hajlik a keze), de eddig az én vasam nagyon nem tudta magát megszerettetni.
Úgy vettem meg a Norbiéktól ócsán, hogy csavarszintre szét volt bontva, gyári cuccokkal szakműhelyben vérprofik által lett összerakva, ezen felül én is már közel járok a százezer Km-hez (ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy nem vagyok hülye a motorokhoz), szakmám szerint három szerelő szakmám van, mégis hullik darabokra alattam a KTM.
Nem állatkodok vele (szigorúan csak túra), nincs tuningolva (teljesen gyári rajta minden, még a kipuff is), mégis átlagosan minden 100 km-re esik egy kisebb-nagyobb meghibásodás.
...Már szégyellem felhívni a Norbit, hogy éppen mikor mit kellene megcsinálni.
Ebben a hónapban közel 150.000.- Ft. apróságnál járok, és úgy, hogy most sem üzemképes a motorom, legfeljebb tologatni tudnám...
És szombaton hoztam haza Ócsáról, a KTM szervízből.
Szegények mindent profin megcsinálnak, de ha épp valami rendbe lett rakva, akkor valami teljesen más esik szét, döglik be.
Vasárnap szlovákiában voltam túrázni, és annyiból megúsztam, hogy csak hátul az indexek kukultak meg, illetve két hátsó duplaszálas égőt cseréltem.
...Valahogy az eddigi motorjaimon (mind rizsrakéta) ismeretlen volt, hogy minden hétvégi motorozás előtt egy 12 órás műszakot kell burcsáznom, hogy ne hulljon szét, ne follyon el az olaj, ne legyenek kontakthibák, és legfőképp, hogy egyáltalán hazahozzon.
A japánokon szűrő-gyertya-olaj (néha gumi) csere, és szép napot.
...elszomorító...
Istenemre mondom, próbálom a rohadékot megszeretni, próbálom átérezni, mi is az a KTM-feeling, de egyre inkább kezd eluralkodni rajtam az az érzés, hogy belököm a gazba, feldobom a sínekre, leengedem a benzint belőle és azzal gyújtom fel, vagy esetleg schwarz-ban szerzek egy fél kiló C4-est, és azzal robbantom fel a szemétládát.
Erre használtaGyakoroltam a szerelést
JavítanivalókGyakorlatilag minden
Itt szervizelteSok helyen de rájöttem egyszerűbb megszabadulni tőle.
A beküldő 14 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
YAMAHA>ktmBeküldve: 2010. május 21.