KTM SX125 8,8 / 10

KTM / KTM SX125
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 7000
fogyasztás: 9 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2007 májusába vettem a motort. Akkor teljesen felujított állapotba, dugó hajtókarcsere csapágyak stb. Ez volt első krossz motorom. Nagyon megvagyok vele elégedve.
A motor szerintem nagyon jól megy. Alsó tartományba is bőven van benne elég nyomaték endurózáskor is, persze erről a V-Force membrán gondoskodik. Az ülése rövodtávon kényelmes de hosszútávon eléggé kényelmetlen, igaz ez 1 krosszmotor és állni kell rajta nem ülni. Futóművel megvagyok elégedve, fékek jól fognak. Ami a motorba nagyon tetszik az a hidralikus kuplung könnyen kezelhető, szinte alig kell rajta húzni, és teljesen ki is old, így sokkal rövidebb idő alatt el lehet váltani.

Erre használta
Endurózn jártam legfőképp a motorral, de látott pályát is.

Javítanivalók
2 év elteltével a hajtókar cserére szorult, évente dugót cseréltem, én a gyári fékbetétekkel vettem a motort azok most koptak el, láncot , lánckereket illetve gyertyacsere volt, kuplunglamellák,csapágyak, kerékcsapágyák , ilyen kopó alkatrészek

Itt szervizelte
Szerelővel csináltattam.
A blokkfelujításvolt 80 e ft ,de így garantáltan 2 évig nem kell hozzányúlni a blokkhoz. ( hajtókar csapágyak szimeringek dugócsere kuplunglamella tömítés szimeringcsere volt)
Sokan mondják, hogy a KTM-hez drága az alkatrész pedig nem, ugyan olyan áron van mint a Japán társaihoz, és sokszor a GYÁRI alkatrész olcsóbb mint az utángyártott.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: simson_killer

Beküldve: 2009. augusztus 5.