KTM SX150 9,2 / 10
KTM /
KTM SX150
gyártási év: 2009
lökettérfogat: 149 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 0
vezetett üzemóra: 8
fogyasztás: 8 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Ez valójában, egy tesztmotor volt.Nekem nagyon tetszik ez a motor az a plussz köbcenti nagyon észrevehető (nyomatékban). Nekem a KTM-ek mindig könnyebben kezelhetőnek tüntek és ez sem volt kivétel, sokkal jobban birok vele kanyarodni és iránmyitani mindenhol. Az én hondámon kb olyan az első fék mint ezen, a hátulja viszont nagyon puha és nagy erő kell hozzá és még igy sem érzem, hogy blokkol a kerék. A ktm-en ez tökéletes volt (mint megszokhattuk) kevés erő kellett és a lábammal is éreztem a fékpedálon, hogy tényleg fog a fék.Nemkell annyit visszakapcsolgatni kanyarokba mint egy 125-ösön volt egy kanyar, ami után "mosódeszka" szerőség volt és ott, csak keréken tudtam rendesen felgyorsulni, nem mindig sikerült visszakapcsolni eleget, de igy is ha kicsit meghúztam az elejét felállt és végigtudtam menni. A hátulját az összes ktm-nek keménynek találom, de az nem volt vészes viszont az eleje nagyon keménynek tűnt ezen a pályán, bár ugratókon az a beállitás volt jó.Rosszat nemigazán tudok KTM-ről irni, főleg, hogy csak teszteltem.Egy viszont nem tetszett, mégpedig, hogy néha kidobta a sebességeket és ez zavart, bár lehet, hogy csak az én hibám, mert keveset húztam fel rajta, de az én véleményem szerint kellőképpen felhúztam. Röviden enyit tudok mondani, már várom az idei tesztnapot is.
Erre használtacrosspálya
Javítanivalókbeköpte a gyertyát és azt kellett kicserélni
Itt szervizelteVarioauto
A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Petya-144Beküldve: 2009. március 10.