Keeway Focus 8,6 / 10
Keeway /
Keeway Focus
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 100 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 6000
vezetett km: 4000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Sziasztok!
A gépet 1 éve szereztem egy 2004-es 50-es Hurricant+30 ropit adtam érte.Az előző tulaj csak melóba járásra használta.Mikor már nem volt szüksége rá a feleségének akart egy bevásárlómocit,de a 100-ast nem merte aláadni.A nőnek tetszett a kis Hurrican,nekem a Focus így megszületett az üzlet. :)
A mociban mikor hozzámkerült még minden gyári volt,és a fojtások is benne voltak,így a végsebessége 75km/h volt óra szerint.Miután kiszedtük a fojtást kapott még egy kibelezett honda kipuffogót(sportra sajnáltam a pénzt),így most a végsebessége időjárástól függően,és a 94kg-om alatt 85-95km/h,hosszú lejtőn lefelé 105km/h,annál gyorsabban még szakadéknak lefele se megy,de elég is ez főleg,hogy 50-esként használom.A gyorsulása 75-ig nagyon jó,sőt városban még sok is/feltartanak az autósok :) /.
Ami negatívum számomra az a világítás és az ülés,illetve,hogy a tank csak 5 literes.
A tompított teríti a fényt,viszont csak max.10méterig látni jól vele,a refi már viszonylag messzire visz,de az meg nagyon pontba világít.
Az üléssel meg az a bajom,hogy csúszós műbőr borítja,és enyhén lejt ezért állandóan fészkelődök rajta.
A fékek viszonylag jól fognak,de lehetnének jobbak is,ha mindkettőt használom egyszerre akkor hamar meg lehet állni velük,viszont a jó benne,hogy nehezen kopnak-jelenleg 10.000km van a gépben,de még nem kellett hozzájuk nyúlni.
A hiedelemmel ellentétben a Keeway-ek nagyon megbízható,és strapabíró kis gépek.Nekem még soha nem volt gondom egyikkel se pedig szinte állandóan nyélgázon közlekedek,és nálam még a csavarok sem lazulnak,mint ahogy sokan írják.
Télen 3havi állás után is 5-6 rúgásra indult.
Sőt még a burkolatok is nagyon bírják,elég rugalmas műanyagból vannak-egyszer fölborította szegénykémet egy teherautó a bolt előtt,de egy 2cm-es karcon kívül semmi baja nem lett,nem tört el semmi.Szerintem a világból ki lehetne menni velük.-az tény,hogy kicsit sok köztük az ún.hétfői modell,erre oda kell figyelni vásárláskor,de ez minden gyártónál előfordul.
A szerelőm (aki márkafüggetlen)mikor szétszedte 9000 km-nél,hogy szíjat és görgőt cseréljen szanaszét dícsérte-azt mondta,hogy még minimális kopást sem látott a kuplungon,és annyira megtetszett neki,hogy ő is elkezdte böngészni a net-et egy ilyen után.
És még egy pozitívum.-a robogók között szinte ehez a legolcsóbb az alkatrész,ami nem egy hátrány,ill.maga a gép is feleannyiba kerül,mint egy japán vagy olasz motor.
Erre használtaLegfőképp melóba járás,néha unaloműzésként pár kör erre-arra.(Tervezek egy Bonyhád-Balaton távot is nyáron,ha lesz hozzá társ-egyedül unalmas lenne)
JavítanivalókCsak a kötelező görgő és szíjcsere semmi más.
Itt szervizelteMaszek szerelő,hivatalosan egy gumijavító műhelyben dolgozik,de motorszereléssel is foglalkozik,legfőképp robogókkal,és keni-vágja a témát.
A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
lorincz84Beküldve: 2010. március 6.