Keeway Knight 1,2 / 10
Keeway /
Keeway Knight
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 100 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2006
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 7000
fogyasztás: 1 liter / 100 km
teljesítmény: 1/10
megbízhatóság: 1/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 2/10
kényelem: 1/10
összességében erre értékete: 1/10
megérte-e a vételt: nem
Senki és Senki ne gondolja azt hogy a kinaiak is tudnak motort gyártani mert az hülye ! Csak azért irom mert sokan dicsérik hogy ezek már nagyon jok majd nem olyan mint 1 Yamaha . a Faszt aki ilyet mond azt megtudnám verni mert hülyíti az embereket mer őneki ilyen szarja van !
Akkor kezdem :kezdő motornak kaptam mert apámat is behülyítetek ő meg úgy vélegedet akár milyen szar kibírja a nagy motor jogsiig ..
Úgy hoztuk el a motort a szentendrei köcsögöktől hogy nem volt benne olaj !(márka kereskedés )) épphogy nívó alatt volt ! Majd vissza vittük és beleraktak valvoline 15w10 ami szerintük szintetikus de én nem kaptam sehol csak fél szintetikusba ( SZERELŐ SZERINT MÁR A ZSIGULIJÁBA SE RAKNA VALVOLIN-T))
Minden csavar amit eltudtok képzelni elhagytam valamint nyáron a melegbe meglágyult az összes index és magától elpattogott ! hátul a kerék anya lepörgött !
pedig vigyáztam rá !
kiszakadt a blokk a héjéról és a váznak feszült !
5000 km-nél elmentünk vele sirokra haza felé a hajtókar rásült a főtengelyre !
Szerelő szétszedte és az olajozás tökéletes volt dugulás sem vol ! anyaghiba !
7000 nél minden szimering egymás után ment tönkre és ette az olajat is mert rohadt budos volt és füstölt !
És utolsó húzása volt hogy nem indult be hidegbe elkezdtem szét szedni hogy majd lesz belőle valami
A hengerfejet nem bírtam lecsavarozni mert 4 csavarból 4 bele volt rohadva ezért palaszerrel letörtem és a szelepek valamint a henger úszott az olajba !
Jah a gumik 1 rakat szar mert nem hogy kemény rideg de kB 4000 kilométert bírt a hátsó az első 5000 ret és normális márkájú gumit nem kapni a méret miatt csak szar koreait vagy ugyan ilyen kínait
Óltőrt a kipufogó pont az illesztésnél !
A SZERVIZ ! SZERELŐNK ODAADTA A KISZERELT BLOKKOT AZ ELSŐ INCIDENSNÉL MERT KELLET VOLNA VÁRNI A LENDKERÉK LÉHÚZÓRA 1 HETET ELVITTÜK SZENTENDRÉRE AHOL ADTAK A SUFNIBA HÁTUL (AKIK ILYEN ALKESZ TRÓGERNEK TŰNTEK )) 1 ROHADT LÉHÚZÓT ELSŐ KULCSFORDÍTÁSNÁL RECCSENT A LÉHÚZÓJUK MERT BIZTOS JÓ MINŐSÉGŰ MI VISSZA RÁGTUK MAJD TÁVOZTUNK !
7000 KM ALATT 2 DB LÁNCOT FOGYASZTOTT EL !
HA VALAKI AZZAL ÉRVEL HOGY ENNYIÉRT NEM KAP ÚJ MOTORT AZT ÉN ELKÜLDÖM A JÓ KURVA ANYJÁBA ! MERT UTÁNA VÁSÁROLTUNK 5 ÉVES YAMAHÁT 30 000 KM-EL ÉS MOST VAN BENNE 50 000 ÉS CSAK OLAJAT CSERÉLTÜNK
NA ENNYIT ERRŐL A TETVES ROHADT CIGÁNY KÍNAIKRÓL ..... HA MÁR A POLITIKÁNK KÍNAI BARÁT ATTOL A MOTORJAINK NE LEGYENEK AZOK
HOPPÁ AZT ELFELEJTETEM ::: OLYAN AKSIT KAPTAM A MOTORHOZ GYÁRILAG MELY 1 HÉT VOLT A SZAVATOSSÁGA
JAH ÉS NEM MEGY TÖBBET 75 NÉL DE 80 AZ MÁR NAGYON PLAFON !
Erre használtaISKOLÁBA JÁRNI
Javítanivalók-új lÁnc
-főtengely
-hajtÓkar
-uj indexek
-ujra fujtam mert 1 Év alatt ugy lemattult hogy mint a szar ug nÉzet ki meg gyÁri fÉnyezÉs nagyon vÉkony És puha
-
Itt szervizelteAUTO-MOTOR SZERELŐ ISMERŐS
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
ttamasBeküldve: 2009. január 5.