Kawasaki ZX6R 9,8 / 10
Kawasaki /
Kawasaki ZX6R
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 636 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 2802
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Formaterve szerintem az egyik legjobb a kategoriájában, bár kicsit nagyon hajaz a nagy testvérre, emiatt sokszor össze is keverik a ZX 10R-el.
Biztos ezért változtattak anyit a 2007-es modellen.
Üléspozíciója sportmotorhoz képest kimondottan kényelmes,viszon a kuplung- és a fékkar gyári helyzete nekem nagyon kényelmetlen volt, amit viszonylag könnyen lehetett orvosolni. Hosszabb távon a csajom még akkor is nagyon rosszul érzi magát,hogy tudja egy sportmotoron ül. Ez egy kimondottan egyszemélyes vas!
Menetteljesítménye igazán kiváló. Sok mindent nem tudok még most mondani róla,1600 km-ig bejáratós volt,azóta még nem tudtam igazán kipróbálni.
Eleinte a Csiki-Begénél akartam szervizelni,mivel ott vettem,de az ezres szervíznél olyan fokú amatörséget láttam,hogy szervízbe többé oda nem megyek. Elég annyi, hogy a kormányagy csavarját úgy húzták meg a levegőkulccsal, hogy szétverették a csavar éleit. Pedig nem is kellett volna hozzányúlni! Azóta csepelre járok a D.M.C.-hez, akik full-profik, látszik, hogy szeretik amit csinálnak, és nem is lehúzós banda. Amit a csiki elbaltázott, azt ők ingyen rendbehozták.
Alkatrészárról még nem tudok mit írni,eddig csak olaj kellett.
Erre használtabejárattam,túráztam egy keveset,a pálya még csak most jön
JavítanivalókEzres szervíznél rosszul rakták vissza az alsó idomot, amit nem volt nehéz megcsinálni. Más baja még nem volt.
Itt szervizelteCsiki-bege szervíz: amatőrök és nagyon drágák. Ezres olajcsere 30.000!!!
D.M.C. szervíz: profik és nagyon jófejek. Ezres olajcsere csak 18.000 lett volna.
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
topi30Beküldve: 2007. február 17.