Hyosung GT250 7,8 / 10

Hyosung / Hyosung GT250
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 4727
vezetett km: 1000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Pozitív tulajdonságai saját tapasztalataim alapján:
- kedvező átírási költségek 37.000 ft-ból meg volt + 5.000 ft biztosítás
- kis fogyasztás gyári beállításokkal 3,2-3,6l vegyes használattal
- erős magabiztos blokk, erőtartalék bőven van, nem torpan meg semmilyen nehézséggel szemben pl.: szél, emelkedő vagy 2 személlyel
- szép külső, megtévesztésig a gyönyörű hangot is beleértve olyan mint egy 650-es SV, mindenki csodálja, hogy "csak" 250-es
- könnyen kezelhető
- léghűtéses így egy problémával kevesebb
- utazó tempó 90-110km/h utána a szél zavaró, de a motor bírja

Negatívum:
- kicsit kényelmetlen, de nem vészes
- üresbe nehéz kivenni játszani kell sajnos a váltóval.. + az üres jelző van, hogy becsap. Üreset jelzet és még is sebességbe volt egyszer, erre majdnem ki is ment alólam a gépsárkány.
- két személlyel kicsit visszafogottabb, de nem erőlködik akkor sem, csak óvatosabban gyorsul, de még is élvezetesen lehet vele motorozni.
- alkatrész nincs minden sarkon mint az ETZ-nek netről rendelhető ennek ellenére egy nap alatt leszállítják amire szükséged van.

Bátran tudom akárkinek ajánlani, mert jó kis motor és NEM KÍNAI! Hanem MADE IN KOREA!

Minek egy 600-as segrakétára özön pénzt rákölteni mikor egy ilyen "kis" V2-es is bőven nyújt elég élményt a motorozáshoz?!

Széles utat!

Erre használta
Utcai cirkálások, kisebb-nagyobb túrák.

Javítanivalók
Kuplung bovden csere, aku csere, benzin csap, szűrő, cső csere, fékbetét.

Itt szervizelte
Hajdúböszörmény, Motormánia

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Viktor5

Beküldve: 2013. április 30.