Hyosung GT250 8,8 / 10

Hyosung / Hyosung GT250
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 3600
vezetett km: 1200
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok!

Kezdő motorosként szétnéztem a piacon, hogy melyik az a motor ami nekem kinézetre bejön,árban megfizethető és 250 ccm-nél nem nagyobb!Hozzám elsősorban a nakedek állnak közel ezért ebben a kategóriában gondolkodtam.Elöször megnéztem a Yamaha YBR-250-et de nem hatotta meg igazán.Ekkor néztem a Hyosung után jobban!Amiket a márkáról hallottam - miszerint megbízható és sokáig a suzuki mérnökeivel dolgoztak együtt,sőt hogy ott is maradtak egy páran a mérnökök közül-nos engem meggyőztek afelől, hogy a géppel nem lesz gond.
Újra nem volt elég pénzem, így a használt piacon néztem szét.Egyből meg is találtam a nekemvalót.2004-ben gyártották de csak 2007 ben lett forgalomba helyezve.tehát meg van fél év gyári garanciám rá.Az előző tulaj 3600 km ment vele és 1000-es szervizen is volt.Családi okok miatt kellett megválnia tőle,de a motoron egyből látszott, hogy nagy becsbe volt tartva.
Amint megláttam beleszerettem.Nagyon szép formája van és nekem tetszik hogy van benne anyag és a forrasztásoknál a varratok nincsennek olyan szépen eldolgozva.Lehet izlésficamom van de nekem nagyon bejön:D.A motor méretei alapján egyezik a 650-el.Gyakran megkérdezik tőlen hogy mekkora a motorja.400-asnál még nem nézték kisebbnek.A futóműve kifogástalan(ez is egyezik a 650-el)precízen lehet irányítani!A 170 kg-ot szinte nem is érzi az ember.Hátul 150/70-es gumi van,ami kellően széles a tempósabb haladáshoz is.Sajnos a gyári gumi nem a legjobb de igazából erre se lehet sok panasz.A fékek nekem kellően erősek bár szerintem fékbetétet cseréltetek majd az 5000-es szerviznél.A tankja 17 literes alattam álltalában 4 litert fogyaszt a motor,így 400 km megtehető simán.A gyári kipufogó szerintem gyönyörűen muzsikál, ezért én nem tervezem hogy lecserélem.Menetteljesítményben szerintem elfogadható,főleg egy kezdő motorosnak mint én.A 110 még simán megvan a 120 is viszonylag ok de onnan türelmesnek kell lenni.én 135-öt mentem vele 5.-ben úgy hogy még bőven birta volna csak elfogyott az egyenes.120 felett a szél már úgy is kellemetlen.A V2-es motornak köszönhetően nem kell sokat kapcsolgatni van elég ereje.Egyenletesen húz, nem szokott meglepetést okozni.5500-6000 között van egy lyuk a nyomatékgörbén de ez átvészelhető.Ár-érték arányban szerintem jelenleg nincs a piacon ilyen 250-es amit ráadásul olcsón fenn is lehet tartani.
Én nem bántam meg hogy Hyosungot vettem és bátran ajánlom másnak is.A hibákhoz még fiatal a motor de majd ha lesz leírom azokat is.

Erre használta
Túrázásra,városban használom

Javítanivalók
Még semmi!Remélem így is marad!

Itt szervizelte
ICT-Eger
Még semmit sem kellett csinálni de a szervizes gyerekkel már beszéltem.Korrekt gyereknek tűnik.Majd 5000-es szerviznél kiderül hogy dolgozik

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Hyo250

Beküldve: 2008. november 21.