Hyosung GT125R 8,4 / 10
Hyosung /
Hyosung GT125R
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 15000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
Legelőször is leszögezném, hogy ez egy Dél-Koreai gyártású motor, nem egy kínai !
Volt egy jó adag motorom ő előtte is, de sportmotorok között ez volt az elsőm. Egy 125ös Suzuki Rm 125öt adtam érte + egy kis zs-vel megspékelve.
A motor méretileg megegyezik a nagytesókkal, nagyon sok alkatrész ugyan az benne. Első futómű látszólag ua, de állítási lehetőség sajnos nincsen rajta (rohadtul kéne pedig bele). Ha szerettem volna, meglehetett csinálni duplatárcsásra (mint a bátyónal van) de minek, ugye...?
Motorikusan: A V2-nek gyönyörű hangja van, tudomásom szerint, nem sok V2 125ös rohangál az utakon, ezért igazán egyedinek számított a maga kategóriájában.
A motor nagyon jól húz, 124/4T-hez képest van benne bőven annyi, hogy a forgalom tempóját bőven-bőven el lehessen hagyni. A fogyasztás szemet gyönyörködtető, 4L felett nem bír enni a kicsike. (Mátrába 3.2L/100km) Sajnos a dimbes-dombos helyek nem a kedvencei (még szerencse hogy alföldi gyerek vagyok). Egy 400m-es emelkedőn 130ról lelassul 95-100ra, lejtőn akár 140-145öt is ki lehet belőle csikarni. (A motor 1szer járt a Mátrába, nem kínoztam a halálba őt)
Sokan kérdezik a megbízhatóságát... 2 szer hagyott cserben. Legelőször elszakadt a láncom, másodszor kifogyott a benzin. A benzinkifogyás szívás volt, mert gyalogolhattam egy jó adagot, a semmi kellős közepén. (Az előző az én hibámból eredt!)
A motorba még az a jó (nekem), hogy nem igazán ismert. Ez mellett nem fog az ember csak úgy elmenni. Én szeretem ha kérdezősködnek felőle, amire nagyon szívesen válaszolok is (ha tudok, ugye...).
Méretének köszönhetően eddig nem mondta meg senki, hogy "csak" 125ös ről van szó...
A motor szépen össze van rakva. Nem egy igénytelenül összelegózott roncs! A vezetékelést meg lehetett volna szebben is oldani, de azért ennyire ne legyünk már szőrös szívűek... A világítás korrekt, este is szépen bevilágítja a látóteret.
A 150es hátsógumi nagyon pofássá teszi a motort. Hátránya még az, hogy nagyon nehéz. (műszakin lemérték, 154kg) Így egy kisebb termetű pilóta lehet hogy először meglepődik majd...
Szélvédelme tökéletes, még nagyobb termetű pilótáknak is (Én 185/92 vagyok).
Ívtartása tökéletes, de kanyarba nem ajánlatos gangot váltani, mert ott már elúszik a hátulja (ha lehetne állítani a futóművet, a problémát ki lehetne csiszolni).
Eladás oka mindösszesen annyi volt, nagyobbat akartam.
Ez egy megbízható motor, nem kell tőle félni (Neked sem, leendő Hyosung tulajdonos:), mert nincs miért!
Erre használtaNormál motorhasználat. Pályán nem járt.
JavítanivalókJavítani valóm nem volt. De, mégis! Kuplunglamella csere volt rajta, az 15eft-ba került.
Itt szervizelteKisujszállás, Szél Imre!
A beküldő 13 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Gtrm-z227Beküldve: 2010. október 29.