Hyosung GT650R 2,2 / 10
Hyosung /
Hyosung GT650R
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 650 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 1/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 1/10
megérte-e a vételt: nem
A történetem:Új motort akartam,gondoltam 0km,nem lesz rá gond 4 évig.Nem hajtották előttem,nincsen múltja a motornak....
Már a megvételnél nehézségekbe ütköztem,mert nincs normális vidéki értékesítő.Hónapokba telt,mire megtudtam venni.Először pirosat akartam,meg is lett,lefoglaltam volna,de jött 1 telefon,hogy elvitték,de van 1 fekete,kicsit drágábban.Hát jó már a színén ne múljon,ha már ennyit vártam.
De miért is drágább?
Eladó:új erősebb,JOBB fékrendszerrel van szerelve!
Ez a jobb fékrendszer 800km után megadta magát!A motor még bejáratós volt az első kötelező szerviz előtt vihettem vissza.
Eladó:sokat használod a hátsó féket,a motort első fékkel kell megállítani!Nem tudjuk kicserélni gariban.
Erre én:MI VAN?
Nagy nehezen az importőr kicserélte 1000km-t kellett mennem utána mire megcsinálták.Végre van fékem jött a következő meglepetés,a motor nem indul,vagy ha mégis akkor a világítás szűnik meg.Az eladó 2 hónap meló után (Nyár van!)kijavította.Még 4000km sincs a motorban!A motor továbbra sem akar indulni,alapjáraton össze vissza ketyereg,irány ismét Pest.1 hét alatt kész hazahozom az első utamról tréler hozza haza .Irány ismét az importőr.Kijavítják,persze a hibát nem árulják el,de annyit közöltek hogy az akksira fél év garancia van, kell vennem 1 újat,mert meghalt.Ez a féléves dolog nem volt feltüntetve sehol!
Ismét itthon,motorozok,egyszer csak feltűnik, hogy a kipuffból nem ott jön a gáz ahol kéne.Még garanciális,gondoltam kicserélik.Hát nem.
Szerviz:túl drága nem tudjuk kicserélni gariban!
Erre én :akkor mire van 2 év teljes körű garancia?
Végül is meghegesztették.Motorozok tovább,kifogy a benya ,megyek tankolni.Fizetek majd indulnék,ismét nem indul!
ÁÁÁÁ! már megint!EZT még 4-5 alkalommal eljátszotta,közben persze a gari is lejárt.Viszem szerelőhöz kiderült,hogy nem jól rakták össze a szervizben az önindítót,ami zárlatot csinált.
Én:mikor volt javítva az önindítóm?
Az is meg van, de most is előfordul hogy nem indul ki tudja hogy miért..
most itt tartunk,3 év után 12000km.Igaz ebből 1 évet szervizben volt.
Ami jó bent:
V2-es motor,nagyon jó a hangja.Alacsony fordulaton is húz nem kell szétpörgetni.Nem kér sok benzint,ha normálisan használom,hosszútávon 4,5l-ből kijön autópálya tempónál.De átlagba5-5.5l a fogyasztása.Ha kicsit jobban húzom akkor azért kéri a naftát rendesen.A szélvédelem jó,nagyobb tempónál is jól elvezeti a menetszelet.Nem zavaró a v2 okozta vibráció,de azért érdemes többször pihenőt tartani hosszabb út alatt.
Összességében jó motor lenne ha nem lenne ennyire megbízhatatlan .
Erre használtaTúrázás,munkába jártam vele
Javítanivalókfékmunkahenger,önindító,generátor,kipufogó,vezérl
és,elektronika folyamatosan javításra szorul,idomzat szétesik ,világítás
Itt szervizelteSpirro
K-zone
A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
picur007Beküldve: 2009. augusztus 16.