Honda TRX250 EX 9,4 / 10
Honda /
Honda TRX250 EX
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 230 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 500
vezetett km: 2000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Azért erre esett a választás, mert 250es kategóriában csak trx-ek voltak megfelelő árban.
Ez elött egy 200ccm-es kínai quadom volt. A kettő között ég és föld a külömbség. A kínait el kell felejteni!
Kényelmes, fordulékony, fürge, strapabíró, jól bírja a terepet (terepen jól jön a félautomata váltó, és a kardánhajtás).
Végsebessége nem túl nagy (80-85km/h), de terepen elég ez. Akinek nem, az vegyen nagyobbat!
Motorinfóban tesztelték ezt a tipust. Nem olyan rossz quad mint ahogy a lap állítja. Például írják hogy nemfognak túl jól a fékek.
Ennek ellenére az első fék behúzásával felemelkedik a quad hátulja. Sőt, youtube-on több videó is van trx 250-es orraállásról :)
Tehát jók ezek a Nissin fékek (tárcsás).
Nagyon szép fénye van a gyári préselt alumínium felninek.
Van rögzítőfék, ami domboldalon megálláskor jól jön.
Keveset fogyaszt, így 120-150km-es túrának bátran neki lehet látni (hosszabb távot még nem mentem vele), és akkor még marad is a tankban.
Pár műszaki adat:
10,2 literes a tank.
5 sebesség + hátramenet fokozat.
Távolsági, tompított fényszóró.
18 lóerős 4ütemű léghűtéses blokk.
170kg kb az össztömeg de ez nemérződik meg.
-22 fokban is beindult ha kellett.
Erre használtaFöldutakon, erdőben, dombokon, néha pályán
JavítanivalókSemmi.
Itt szervizelteSemmit se kellett javítani.
Lengőkar szilentjeit zsíroztam be + 1-2 apróság, és az általános karbantartást is magam csináltam..
A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Pam-pamparamBeküldve: 2010. január 9.