Honda Dio AF18 8,2 / 10
Honda /
Honda Dio AF18
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 14500
vezetett km: 1500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
hello!
Első motorom volt amely 55 nél többet nem. 2 évig állt mielőtt elkezdtem használni. a mindennapos használat kicsit megviselte és röpke 500 km után beállt a block. Egy jó barátom aki egyben a szerelőm is belerakott egy bivaly 70 es motort.
A bejáratás során semmi különbséget nem éreztem a motorban csak a hangja volt más.
mikor bejárattam kihívtam tesómat egy versenyre.
Piaggio Skipper 150 ccm 2T vs a frissen bejáratott diom. próbálgattam a motort sokáig migy el nem értünk az első lámpáig ahol kellemes csalódásban volt részem az én kis gyengének hit robogóm 60 ig oda vágta tesóm 150 es robogóját. mindez köszönhető a súlykülönbségnek. a henger csere után 50 ről több mint 80 ra nőtt a végsebesség és 50 allat egy komolyabb gázfröccsel bármikor egykerékre emelte az orrát. sok autó ellen versenyeztem vele, 2000 ccm allat mindenkit megvertem. sok 50 es robogó próbálkozott. indulás után máris nem mosolyogtak.:-D vicces volt hiszen 60 ig volt órázva és a benzin mutatón állt meg az óra. A legnagyobb élmény a az esős idő volt. egyhelyből kipörgő kerékkel indult.
Egy kis rosszat is mondjak kezdett meghalni a a fék az elektronikus dolgok majd a km óra is elszállt.
sohasem szerettem volna tőle megválni de gy február reggel felakadt a gáz és összetörtem. Kezdő motorosként nem tudtam mit tegyek mikor felakadt a gáz.
végül elfogadtam egy cserét és ezzel átkerültem az olasz robogósok világába.
Összességében sohasem ültem még ilyen bivaly 70 esen ( kivéve full tuningok)
Erre használtaSuli meg persze utcai versenyzésre
Javítanivalókhenger
Itt szervizelteVác Nyerges Krisztián
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
jimy95Beküldve: 2012. március 10.