Honda X8R-S 6,8 / 10
Honda /
Honda X8R-S
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2003
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 22530
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 3/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: igen
Eleinte vonakodtam apám ötletétől!De
futkozni megvettük az utolsó raktári példányok
közül ezt a rossi replica színü hondát!Nem tudom
elmondani mit kibírt alatam! elhagytam a 22000km-t is
de egyedül a hengert cseréltem!Azt viszont 8921km-nél muszály volt!A két gyűrű között egy jó 3cm-en kitört egy darab a dugóból és bele is húzott a hengerbe!Anyaghiba volt, egyedi eset!Most egy malossi 70es henger van rajt+utolag egy Polini SP kipu!Értelemszerű hogy egy ékszíj 4 első és egy hátsó fékbetétgarítura elfogyott mát!Hátul mindössze
egyszer kellet gumit cserélni elöl az eredeti van!
Most érik meg egyszere mindkettö a cserére!Hátulra és előre is
ismét Michelin scotter sport lesz!
De ilyen hogy főtengely csapágyak hajtókar csere?
Semmi! Még a 12lovas heger ellenére sem!Honda minőség!Sportos, kiválo kissé lágy futóművel és
sziklaszilárd öntött aluminiumvázzal!Nem csavarodik mint a hegesztett csővázasok!Pl:aerox sr50, nrg!
CSÚCS futkozni!Csak sajna a honda leállt a gyártásával mert beszüntette a 2üteműeket!Kár!
Erre használtaMindenre!
JavítanivalókHeger, de egyedi eset!
Itt szervizelteReal Motor
A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Gregorio#46Beküldve: 2007. március 23.