Honda CRF250 8 / 10
Honda /
Honda CRF250
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2015
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 175
fogyasztás: 4 liter / óra
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
A motort 2013.12.21.-én vettem egy (neppertől) aki autók motorok és minden mozdítható tárgy eladásával foglalkozik. Elmondása szerint ő ujjította fel a blokkot de mikor kértem mutassa be a cserélt alkatrészeket csak nézett mint borjú az újkapura na de mindegy megvettem végülis. Mint utólag kiderült nagyon jó vétel volt és mások is csak csodálkoznak hogy mit kibír a motor nálam pedig ütöm vágom sőt jó idő esetén napi szinten nyúzom. A vásárlás napján hazaérve kimentünk tedztelgetni a gépet màr akkor egy 3:40 percet kapott a gép mentünk volna többet is de besötétedett. Másnap már reggel 7kor mentem ki benzinért akkor egy 8-9 órát motoroztam szét is fagytam... de megérte mert erre vártam kisgyerekkorom óta hogy krosszmotorom legyen :D Naszóval a motor csak kapta és kapta a nyüstölést és ahogy jött a tavasz egyre többet mentem vele a nyárról ne is beszéljünk. A szomszédok márt unták a naponta zúgó 4t hangját ugye mindig melegíteni kell indulás előtt. A 90%-os gumikat már a nyár végefele "slim"-re koptattam. Most kb 165-175 órát használtam már az egy év óta és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Erre használtatúrázás barátokkal de általában egyedül, amikor csak időm engedi
Javítanivalóka kopó alkatrészek lánc lánckerék láncvezetők fékpofák gumik légszűrő, valamint a hátsófelfüggesztést ujracsapágyaztam és újraszimeringeztem mer már igényelte de nem a 30-40ezres felújító szettel hanem megveztem darabonként különböző csapágyboltokbal kb 10 ezer ft volt a perselyeket lepörgették ingyen esztergán (bevallom öszintén csak 3x cseréltem olajat motul 5100 10W40 és csak 2x olajszűrőt fuck you üzemóra) "valamint a saját hibámból meglazult az első lánckerék nem volt meghuzva a csavar és szétdarálta a tengely ricnijét valamint a fogaskerék is gatya lett de a lánckerék a kissebb baj ekkor szét kellett bontanom a motort teljesen de a tengely felheggesztettem és cnc-vel visszamarták nekem a ricniket az új lánckerékhez pontosan(sunyiban kéz alatt ingyé), a tömítésszettet magam vágtam ki kringelit táblából 650ft volt mert elszakadtak szétszedéskor blokk közép kuplung valamint a gyújtás oldalhoz"
Itt szervizeltesaját magam jól felszerelt műhelyben
A beküldő 2004 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
PóniBeküldve: 2015. január 7.