Honda CR500 9 / 10
Honda /
Honda CR500
gyártási év: 1995
lökettérfogat: 500 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2005
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 1
fogyasztás: 10 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Sokáig egy 250-es cross Czetka Jawam volt,1989-es évjárat.Mindenképpen nagyobbra akartam cserélni,és elég sok motort megnéztem már,125-öst,250-est, 450-est,amikor utoljára rátaláltam erre az 500-asra.
Miután ez volt az egyetlen motor,amit nem tudtam egyből kimotorozni,és brutális ereje miatt már nem is érdekelt semmi más,pár nap múlva meg is vettem.Az előző tulaj volt olyan rendes,hogy házhoz is szállította.(:Miután a crossozás nem az én műfajom, egyből neki is álltam házilag supermotósítani a gépet, tehát beindult a "low cost projekt".(:Vettem hozzá,a gyári felnikre utcai mintás gumikat,szereztem 16-38-as lánckerekeket,legyártattam hozzá egy komplett szénszálas idomszettet(sárvédők,hűtőlégterelők,oldalsó rajtszámtáblák),és vettem rá egy zsír új krómozott FMF Powercore 2 versenykipufogórendszert.Első körben tettem rá lámpákat is,de az akksi csak kb.5 percig bírta töltés híján a terhelést,ezért levettem róla.(:
Első dolgom egy végsebességteszt volt,ami igen érdekesen sikerült,ugyanis a barátom az egyenes úton csak az egyik irányba tudott követni a nagy forgalom miatt,akkor 170km/h-t mértünk.Visszafelé,amikor elmaradt,szerintem akár a 180 is meglehetett.(:A motorba kizárólag 100-as oktánszámú benzint raktam,a legjobb kétütemű szintetikus olajjal keverve.Kisebb gondok akadtak a vassal,de miután kicseréltem a szivárgó telószimmeringeket,és kicseréltem a horpadt,és lyukas kipufogót,a motor tökéletes lett.Hidegen több hetes állás után is ugyanolyan könnyen indult,mint melegen,és nagyon keményet gyorsult.Még a hosszú áttétellel sem lehetett leforgatni az egyest,hanem rá kellett váltani,mert különben hátraestem volna.A széria 16-48-as lánckerekekkel pedig egy igazi állat volt aszfalton,ha volt tapadás,akkor a tankon ülve is 1,2,3-ban csak egykeréken volt hajlandó gyorsulni,majd 4,5-ben már normálisan.(:Ha nem volt tapadás,akkor meg 1,2-ben elforgatta a gumit,aztán ahogy megjött a sebesség,és a tapadás,3-ban tankon ülve keréken,aztán 4,5-ben rendesen.(:Nagyon szerettem,nagyon jó,és megbízható motor volt,csak azért adtam el,mert vettem helyette egy 1 hengeres,2ütemű,685cm3-es Maico Supermoto Racing-et.(:
A képek azért ugyanazok,mint a másik cikkben,mert az enyém volt a motor,én voltam az előző tulaja.(:
Erre használtaA városban riogattam vele a népet az aszfalton,az autósok úgy spricceltek szét az FMF versenykipufogórendszer hangjára,mint a halak a cápa elől,a gyalogosok,és ácsorgók pedig folyamatosan szúrtak a hang irányába.(:
JavítanivalókTeleszkópszimmeringek,kipufogórendszer.
Itt szervizelteSzavu Motorcenter Érd.Maximálisan elégedett voltam mindig velük,olcsón,és jól dolgoztak,a szerelőjük korrekt,és megbízható.Értettek a motorhoz,pedig ők Kawasakisok voltak.
A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Maico685Beküldve: 2007. június 19.