Honda CRF450 9,8 / 10
Honda /
Honda CRF450
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 449 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2010
üzemóra az elején: 0
vezetett üzemóra: 540
fogyasztás: 4 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Újonnan vetem.
Ergonómiája tökéletes, mivel versenymotor illik az embernek magához állítania, kormány, karok stb. Brutálisan erős, nyomatékos motor, mindenhol és mindig tol és szakít. Rugózása megfelelő, bár a kayaba futómű precízebben dolgozik, mint a showa.
Hiedelmekkel ellentétben, nagyon könnyen indítható, csak a technikáját kell elsajátítani, onnantól hidegen, melegen, lefullasztva, elsőre indítható.
Első fék kissé gyenge volt és változott a nyomáspontja, egy fém fékcső felszerelése javított a helyzeten.
A motor gyenge pontja a szívószelep, mindegy, hogy gyári titán, vagy másfajta vasszelep kerül bele, eltérő különbség élettartamba nincs, és teljesítménybe sem lehet különbséget érezni.
A motornak kezdetektől volt minimális olajfogyasztása, nem füstölt, csak csipegette, ezt egy szelepszárszimering csere megoldotta...
Onnantól soha egy csepp sem fogyott belőle.
Erre használtaFőleg endurózás, néha pálya. Alkalmi szupermotozás.
JavítanivalókSemmei meglepő, csak üzemórás dolgok.
Szívószelep szinte takkra 100 óra után beverődik, csere.
Ilyenkor még dugattyú, és a vez. lánc cseréje is aktuális volt.
200 óránál pedig ugyan ez Plusz hajtókarcsere is.
Kuplung nyilván használat függő, de 200 óra alatt általában teljesen beverődött a kuplungkosár így ilyenkor ennek is komplett cseréje volt.
Második hajtókar cserénél ( 400 ) óra a főtengely nyugvócsapágyait is cseréltem.
A 6. garnitúra szelep berakása után a következőnél ajánlatos szelepfészket is cserélni addigra teljesen elhasználódik
Itt szervizelteMegbízható szakértő ismerős, profin felszerelt műhellyel.
A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
PepexBeküldve: 2012. május 7.