Honda CBF500 8,6 / 10

Honda / Honda CBF500
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 499 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 19700
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

350es CafeRacer gépem volt előtte, és nem vágytam nagyon erősebbre, de mivel lett asszonypajtás és velem akart tartani, ezért olyan gépet kellett választanom ami azért kényelmesebb!
Mindenképp új gépet akartam, hogy én járathassam be, és mindenképp valami tartós fajtára! Vagy fél évig nézegettem, hogy melyik modell legyen mire rábólintottam erre a darabra!
A moci hihetetlen kezes! Hiába Hornet váz, az Hornet váz! Az első villa elég tréé, és már sajnos puhult is 1 kicsit a rugó, de elég feszes, amitől nagyon stabil a kanyarokban a gép! Mint 1 bicikli! Annyira könnyű vele menni mind pályán, mind pesti forgalomban! Az 500-as blokk könnyen pörög, így nagyon hamar 100as, 110es utazón találja magát az ember! 2 hengeres rázkódását érezni, de nincs olyan fordulatszám tartomány ahol zavaró rezgések keletkeznének! Akár alapjáratról is simán össze szedi kis fokozatban, de 6.-ban már nem szeret 4000alatt tartózkodni! Átlagban 5.2litert eszik nekem, de be tudja érni 4 literrel is, meg pályán 160as utazó mellett sem evett meg 6.3liternél többet!
A 160at 2 személlyel csomagokkal egyenesen ülve plexi nélkül tudja tartani, de igazán a max 140es tempó a neki való! Végsebességre csak annyit tudok mondani, hogy gyári érték a 175, de az enyémmel már mentem 194el is!
Az én gépemre a gyárban michelin pilot road gumit tették, és 100%-os ezen a gépen! Hidegben, esőben, pályán, ringen (ha leengedsz a nyomásból) tökéletes! Nem lehet kihozni a sodrából! Ringen erős féktávon a visszaváltásoknál azért a hátsó meg-meg csúszik, de ez a 2hengeres mivolta miatt van! Ez a gumi ehhez az 1 tárcsához tökéletes! A fékek jól végzik a dolgukat! Jól adagolhatóak, és nem kell két kézzel húzni az elsőt, hogy blokkoljon a kerék! Azért ringen melegedésre hajlamos a kicsike, de ezt én fémfékcsővel orvosoltam! Azóta atombiztos ez is!
Erről a gépről nem tudok rosszat írni! A teljesítmény elég ahhoz, hogy 2 személlyel csomagokkal max 140el kimenjek a világból, és a design is olyan klasszikus-modern egyvelege! Kasznira teljesen megegyezik a CBF600, és 1000es nagy testvérével, így kényelme, és vezethetősége ugyan az! Olaszországban van már olyan CB500as, ami ennek az előző verziója amivel már túl vannak a 300000km-en, így tartós is a kicsike! Teljesen meg vagyok elégedve a gépsárkánnyal!

Nem is hiszem, hogy egyhamar lecserélném!

Erre használta
70%-ban Pöstön lótifuti, és munkába járás! A maradékban pedig túrázás a nőmmel, haverokkal döntögetés, és időnként ringezés.

Javítanivalók
Volt 1 gyári visszahívása, valami tank szimering történet, de én ebből semmit sem tapasztaltam! Elvittem a gépet a márkaszervizbe, 20perc alatt előttem szétszedték, és kicserélték a gumit, és mehettem is utamra!

Itt szervizelte
Csak a kötelezőek!
Karasna, és Takober

A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Csaszi4

Beküldve: 2010. január 19.