Honda CBF600S 8,2 / 10
Honda /
Honda CBF600S
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 13000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
2007 februárjában vettem a motort. Előtte egy er-5-öm volt.
A motor választásánál a kényelmi szempontokokat vettem legjobban figyelembe, ugyanis az ER-5 után semmiképp nem akartam sor kettes illetve NAKED motort venni.
Nem is csalódtam! A menet közbeni vibráció szinte ismeretlen fogalom a szélvédelme pedig nagyon - nagyon jó! Még az én 190 cm-mel is! A menet közbeni vibráció pedig csak úgy 140-nél jelentkezik, de akkor sem a vezetőnél hanem az utasnál. Ugyanis 140 fölött a hátsó lábtartó nagyon berezeg és ez -igaz csak hosszú távnál- kényelmetlen.
Kanyarodásnál nagyon könnyen dönthető, az ívtartása pontos. Egy problémám volt, hogy alacsonyan vannak a lábtartók :-))! A fékek jól adagolhatóak, csak az első pár km-en fordult elő hogy túlságosan ráfékeztem az első fékre.
A motor a gyári dobbal nagyon halk, de ezen egy rendes kipuffal sokat lehet javítani!
Gyorsulását nagyon jónak mondtam addig, amíg rá nem ültem egy SV650-re ami érezhetően jobban húzott (hiába + 50 cm3), de még így is megkapja a "jó" minősítést :-))
A motor egyébként -ha 6.-ban utazol- 140-150-ig elég fürgén ugrik, ha valaki jobban akar gyorsulni akkor váltson egyet vissza.
Egyébként 3.-ban 160-nál tilt, úgyhogy elég sportos haladást enged meg.
Erre használtatúra
JavítanivalókEgyszer tapasztaltam hűtőfolyadék csöpögést, de csak az egyik bilincset kellett jobban meghúzni.
Itt szervizelteGyőr REALMOTOR
Összességében jó szerelők, de a sok behozott motor miatt néha kapkodnak
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
veszterjBeküldve: 2007. november 30.