Honda CBR1100XX 8,6 / 10

Honda / Honda CBR1100XX
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 1137 köbcenti
ekkor vette: 2015
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 81000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Előre leszögezném hogy nekem nem a fent említett típusú masinám van hanem hivatalosan ez egy CB1100SF típuskódú aki ismeri köznyelvben X11-esnek hívott masinával rendelkezem

Nem töltöttem még túl sok időt az új masinával de eddig nagy megelégedéssel tölt el ha szánhatok rá némi időt. Az biztos hogy rend teremtő masina. Úgy egyedi hogy csak az látja rajta hogy ritka darab aki tudja is mit néz. Formára egy avatatlan szemnek olyan mint mindegyik körlámpás vasparipa. Mivel XX-ként írom ezt a szöveget inkább összehasonlítanám azzal. Először is a motorja tudtommal ugyan az mint az XX-é nagy vonalakban. 100Kw-os a masina így nem jön zavarban egy hosszú egyenesben. Valójában annyit megy amennyit merek menni. Mivel csupasz motor így a végsebessége nem a motoron múlik hanem a tűréshatáromon de azt biztosra állítható hogy 250-nél olyan 8000-et forog ahonnan még van a fordulatszám kijelzőn használatlan szám, de itt már iszonyatos a menet szél. A váltó 5 fokozatú ellentétben a hiú ruházott testvérével. Én meglehetősen nagy darab vagyok de az ülése így sem mondható kényelmetlennek bár az igaz hogy jóval kevesebbet bír rajta az ember túrázás közben mint túrabálnán. Azt nem tudom még jelenleg hogy az összeszokottságunk hiánya vagy a motor önsúlya plusz az én tömegem összessége miatt nem lehet iszonytatóan befeküdni a kanyarba, de az is lehet hogy én majrézom be. de még így csak olyan 2-3 mm-es a majrécsík a hátsó gumi szélén. Iszonyatosan stabil a gép 120-140 környékén is simán ki merek egyenesedni nyújtózkodni egyet elengedett kormánnyal mert tudom hogy lesz baj mert csak megy előre mint egy tank.
Hibajelenségem nem mondanám hogy volt már. egyszer mondjuk kirázkódott egy rosszabb út után az AC biztosítéka de megmozgatva helyre rázódott a lelke és mentünk tovább azóta sem fordult elő. Van valami kontakt hibám is a műszerfalba mert sajnos a kereskedő visszatekerte az órát a masinán miről amúgy tudtam igaz értelmét nem igazán láttam. Ezen kívül valami átalakítási hibám akad még az index körül mivel a doboztartó konzol miatt cserélt hátsó index nem szereti az elsőt így hideg időben néha hosszabb fáziskéséssel kezd csak villogni.
Fogyasztásban vegyes használatban belekarcol a 7 literbe is de még fiatal vagyok és ha látok egy nyílt egyenesebb utat mindig komolyan gyorsítok szerintem túrán figyelve a normál közlekedésre simán abszolválható akár a 6 liter alatti fogyasztás is.

(ui.: tudom hogy a képek sarkában ott a használtmotorok.hu felirat de konkrétan ezt a gépet vettem meg csak valahogy ezen a képen sokkal jobban mutat mint amit én kattintok róla otthon)

Erre használta
Sokszor munkába is ezzel jövök de ezen felül túrázásra is használom.

Javítanivalók
Ha lesz majd ilyen megírom

Itt szervizelte
Könnyen vagyok mert platina minősített Honda szakszervizes a szembe szomszédom szóval én oda hordom minden piszlicsáré izé miatt. Néha még azért is benézek hozzá ha csak a láncot sprézem fel.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ogerg

Beküldve: 2015. június 11.