Honda XL600V Transalp 9,4 / 10
Honda /
Honda XL600V Transalp
gyártási év: 1997
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 25000
vezetett km: 25001
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Minden képen olyan motort kerestem ami megbízható, strapa bíró, alkalmas hosszabb túrákra két személy + csomagok részére, lehetőleg két hengeres legyen és érezze magát jól terepen is! Hát a kör gyorsan leszűkült az AfricaTwin-re és a Transaplra.
2010-ben sajnos nem találtam az igényeimnek és a pénztárcámnak megfelelő AT-t, sőt, szinte alig volt eladó, normális darab! Így maradt a Transalp de, nem bántam meg! Sőt! Imádom!
Kezdeném a hátrányokkal mert abból nem sok van:
-Egyetlen pici tároló rekesz van az ülés alatti idom alatt. Egy pici darab rongy van benne amivel a mosóban a vizes ülést szoktam áttörölni és ezzel meg is telt a dobozka.
-Ha már túraendúró akkor lehetne jobb a szélvédelem a térdnél! "650-esen már valamivel jobb lett"
-Nincs üzemanyag szintjelző. Ez igazából nem zavar de, nem haragudnék ha lenne rajta. :)
-Könnyen törnek az idomok belsejében található rögzítő patentek, de egy kis leleményességgel könnyen javíthatók!
Az előnyöket meg valószínűleg nem fogom tudni maradéktalanul felsorolni:
-Nincsenek idegesítő típus hibák!
-Nagyon kezes, könnyen vezethető, kényelmes, még utassal és 3 dobozzal is jól húz, erős nyomatékos.
-Egy túraplexivel a szélvédelem is jó.
- Precíz pontos váltó, puha kuplung, 1600-tól 8000-ig bárhol használható. 120 kényelmes utazó tempó.
-Átlag fogyasztás 5.5 nálam de elmegy 4.6-al is meg a 7-et is meg ette már, felhasználás függő!
-Terepen is nagyon jól viselkedik, súlya ellenére "220kg" a szűk, necces helyeken is könnyedén irányítható,
-Szív melengető a V2 morajlása még gyári dobbal is, egy nyitott dobbal meg egyenesen ORGAZMUS!
-A dupla tárcsa nagy jól végzi a dolgát elől! Szerintem kimondottan jó fékhatása van!
-Van bontott alkatrész az országban bőven!
25,000 km alatt cserélnem kellet egy lánc szettet. Egy parafa lamella szettet a kuplungba. Kuplung bovdent. És a km-óra spirál megszorulása miatt egy műanyag meghajtó fogaskereket az első kerékben. Egy akkut . Meg gumikat előre hátra.
Imádom mert szerintem mindenre használható! Minden igényemet kielégíti. Legfőképpen azért szeretem mert nem kell lemondanom a terepmotorozásról, de a hosszútávú aszfaltos túrákra is kiváló! Soha nem hagyott cserben sehol, első gombnyomásra indul télen-nyáron!
Erre használtaMinden!
JavítanivalókKm óra meghajtó fogaskerék 4000ft
Kuplung bovden. Házilag pár forint. Babetta hátsófék bovden szerintem jobb mint a gyári!
Lánc szett.
Akksi.
Itt szervizelteSaját magam.
A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Ficsúr_JaniBeküldve: 2014. december 30.