Honda VFR800 8 / 10
Honda /
Honda VFR800
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 782 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 13500
vezetett km: 3500
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen
Első "nagymotorom", egy kawasaki gpx 250es után, egy év kihagyásával ültem át egy vfr-re.
Nem sok motor jön számításba, ha egy szélvédős igazi sporttúrát keres az ember. Egy sor4es zzr600as álmodtam meg pár éve.
Mégis a vfr800asra esett a választásom, mert egy kevés kilóméteres megbízható gépet kerestem.
Egy magánszemélytől vettem, 13500kmerrel, szervíz könyvvel, kiváló állapotban.
Az első ismerkedésnél már feltűnt a kiváló kezelhetősége, az "eltolós" technikával nagyon finomat terhelhető. Ugyanakkor a maga 250kg száraztömegével egy nehéz darab, érdemes ezt fejbentartani a parkolás tervezésekor.
Az én méreteimhez(174cm( több szempontból nem passzol a motor: OEM szélvédő pont a sisak alá tereli a levegőt, igen hangos ezáltal, valamint a kétlábas álláshoz még hiányzik pár centiméter, így 250km tolatni felejtős.
A sokat tárgyalt vtec megszokást igényel, ha az ember fejbentartja és nem akar mindig a 6500-7000 fordulaton menni, nem érezhető a váltás. Ugyanakkor főleg 4-5k között főleg két személlyel érdekesen viselkedik a gép, meg meg torpan, ezt a dolgot nem igazán értem és szeretem.
Tetszett még a kombinált fékrendszer, számomra, kifejezetten kedvez, tekintve hogy a motoreltolós technikával használom a hátsó féket, és adja hozzá az elsőt.
Összességében elégedett vagyok a vétellel, és a hibákkal tudok élni. Ez egy kiváló átmenet a célmotorhoz, egy bmw k1300ashoz.
Erre használtaTúrázás
JavítanivalókLábtartót cseréltem. ,mert letörött a parajelző
(így vettem)
Itt szervizelteHonda szakszervíz
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
danihooBeküldve: 2011. június 5.