Honda VFR800 9,8 / 10

Honda / Honda VFR800
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 782 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 55346
vezetett km: 38000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

megrögzött Honda párti vagyok. Ezelött egy VFR-750-es motorom volt, amibe szintén Kb 65 ezer kilométert tekertem bele, minden nagyobb meghibásodás nélkül. Egy feszülzségszabályzo meghibásodásán kivül, ami egyben az akkumlátor végét is jelentette.
A V4-es technikája és megbizhatoságárol én is oldalakat tudnék irni, de szerintem már a vizcsapbol is ez folyik a motoros körökben, igy ezt én most kihagyom.
A szélvédelme szinte tökéletes 160km/h ig még csak a fejemet sem kell egy kicsit sem lejjebb huzni. 200 felett is csak kissé kell összehuznia az embernek magát.
Mind a vezetö és utas kényelme példás a párommal akár napi 7-8száz kilométeres ut után sem gémberedik el az ember rajta és az utasa sem.
Tura tempoban, 130 körül 5,5 liter benzint fogyaszt, és igy a 21 literes tanknak köszönhetöen szép távolságok tehetök meg egy szuszra.
Pálya napokon természetessen közel 9 literre emelkedik.
Egyenlöre nem áll szándékomba lecserélni.

Erre használta
Legföbb képpen turázásra, és márciustoltol novemberig a munkába járásra, és természtessen egy egy pályanaptol sem ijedtünk meg

Javítanivalók
a kopo-fogyo alkatrészeken kivül semmi.
Amivel én nem tudtam megbarátkozni az a Dual fékrendszer igy az elsö tél alkalmával megszünt. Igy azota ugy müködik mint minden motorkerékpár fékrendszere.
Ez az átalakitás Kb 20ezer forintba állt meg annak idején.

Itt szervizelte
Magam javitom, és karban tartom, mivel ez a szakmám és a foglalkozásom is.
Yamaha World Bp. Soroksári ut 158. Tel:061-358-1480 101mellék

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: kozmax

Beküldve: 2007. február 22.