Honda VTR1000F 8,8 / 10
Honda /
Honda VTR1000F
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 996 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 52000
vezetett km: 16000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Mindigis v-motor imado voltam es asszem maradok is.Az egesz veletlenul indult, amikor eletem elso normalis motorjat vettem, egy 750-es vfr-t (rc24-est) es meg azt sem tudtam mi van a burkolat alatt, egyszeruen csak orultem, hogy vegre sportmotorom lesz. mindaddig rendesen kivettem a reszem a roncsokkal valo motorozasbol, ami azert szep es hasznos is volt.
Volt mindenfele kommunizmust idezo joszagom, amiket agyonalakitottam es ha netan be mertem vallalni egy 50-60 kilometeres "hosszu utat", akkor mar tobb volt nalam a szerszam, mint barmi mas...
A vfr-rel meg voltam elegedve, nyuztam is rendesen, de a feszultsegszabalyozon kivul semmit nem kellett rajta cserelni.Megis vagytam mar valami ujabbra. megvettem hat egy pozdorjava zuzott rc36-ost amit heyrepofoztam, de a nagy alom mar az elejetol fogva a vtr volt. Elerhetetlennek tunt de ra nehany evre sikerult megvennem a mostani mocimat., a naaagy vtr-t. Aztan amikor megvettem hirtelen radobbentem hogy nem is olyan nagy. Hozza voltam szokva a vfr furdokad meretehez es ezt a vtr-en mai napig is hianyolom egy kicsit, de ez persze csak aprosag amellett amit amugy pozitivumkent nyujtani tud.Ja azt elfelejtettem mondani hogy a masodik vfr-emen is kellett fesz.szabalyzot cserelni es a vtr-en is, ugyhogy ahany honda, annyi fesz.szab. De remelem ezentul is max ennyi bajom lesz vele. Az ereje nagyon meglepett, az elejen foleg, mivel a vfr-ek hiaba allak nagyon kozel loero szempontjabol, megis oriasi a kulombseg! A vtr olyan mint egy jol idozitett bomba, amikor te azt akarod, robban es nem kicsit!
Oriasi nyomateka azt hiszem sokkal inkabb emlitesre melto mint az az amugy nem tul sok 109 paci amit belepreseltek.Egy hosszabb ut soran a sebvaltot az ember akar el is felejtheti, nyugisan lehet elozni akar 6-osban is. Na jo, persze akkor az az igazi elvezet elmarad, de a motor nem totyog alacsony fordulatszamon sem, sot meglepoen jol birja. A motor nagyon megbizhato es a jelenlegi 67000km ami benne van, szerintem meg jocskan szaporodni fog szerviz nelkul. A felfuggesztes kicsit gyengusnak mondott de ezt sajna nem tudom realisan ertekelni, mivel az enyemen eleg sok a "tuning", mar igy vettem. Az elozo gazdi telepakolta mindenfele finomsaggal, ugyogy mar kolteni se kellett ra. Az elso teloban kicserelte a rugokat kemenyebbekre, a hatsoban ugyszinten es mellebiggyesztett egy gaztartajt is amit 7 fokozattal lattak el, ugyhogy a moci utfekvese kimondottam kemeny is tud lenni.A fektarcsakat is kicserelte vastagabbakra es a fekcsovek is acelcsovek, ugyhogy az atlag felhasznalok altal sokszor kritizalt fekrendszert sem tudom minositeni, mivel az enyemet folyamatosan mutatoujjal allitom meg, ha kell elso kereken.
A fogyasztasaval kapcsolatban mar nem tudok ilyen gyonyoru odakat zengeni, mert a benzinnel ugy van a kicsike, mint en: imadja! Varosi forgalomban egesz eszrevetlenul eltunik benne 10-11 lityi 100-on, de hosszu uton megelegszik 7,5-el is, persze autopalyan is le lehet nyomni a torkan akar 9-et is... Ami meg a nagy fogyasztas mellett oriasi hatrany, hogy a tank rettenetesen pici 15,5 liter, ugyhogy a nemreg lezavart europakorutamon 150 km utan mar kezdtem fosni, hogy hol van mar egy benzinkut...
Ugy igazan sose nyuzom, nincs is hol... de azert kanyargos, hegyvidekes korulmenyek kozott mar volt alkalmam szep hosszu csikokat karcolni az aszfaltba a labtartoval, ugyhogy ezen a teren 10-es a gep. Aki palyazasra szeretne hasznalni, annak nem azt mondom, hogy nem lehet, de szerintem maradjon a soros motornal, vagy esetleg a SP verzional, az mar valodi bika. Ennek ugyanis oriasi nyomateka van, de aki azt a bizonyos robbanas szeru gyorsulast varja 10 ezer folott, mint egy sorosnal, az csalodni fog. Bitang ereje inakbb also tartomanyban jeleskedik. A 9500-nal pirosba meno fordulatszammerot menet kozben picit 10000 fole lehet nyuzni, de ott "mar csak porog". Igazabol 6000 es 8500 kozott mutatja ki a foga feherjet.
Osszessegeben a moci oruletes feelinget ad, ja es a hangjat meg meg se emlitettem, ami egy jo kis arrow rendszerrel (ami peldaul az enyemen van) egy egyszeru gazfroccsel orgazmuskozeli elmenyekbe ropiti a korulotte allokat!
Osszesitev: sportos de nyugodtan lehet vele turazni is, nem kenyelmetlen. baromi eros de cserebe jobban igenyli a benzint mint kisgyerek az danoninot. javitani nemnagyon kell, de azert mindenki vegyen melle egy feszultsegszabalyozot es szepen hordja magaval :)) Amugy nemhiszem hogy csalodast okoz majd annak aki megveszi ezt a tipust!
Erre használtaElsosorban turazas, de azert neha meg-megcibalom a kicsiket...
Javítanivalókfeszultsegszabalyozo
Itt szervizeltemagam hozom rendbe ha csak nincs valami komoly (ami eddig nem volt)
A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
vickVTRBeküldve: 2008. augusztus 29.