Honda NSR125R 8,4 / 10
Honda /
Honda NSR125R
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2003
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 20000
vezetett km: 12000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Nekem egy külsőre eléggé meggyötört példány jutott, pl az oldalidomok is hiányoztak róla.A szoci éra motorjaról után átulve nekem azért nagy ugrás volt.A korához képest a designja nagyon el lett találva,főleg a fejidom. Motorikusan csak annyi tünt fel, hogy hosszabb állás után kicsit nógatni kellett , hogy beröffenjen. Az üléspozíciója a kategóriájához képest elég kellemes, bár ha több száz km-t megy vele az ember azt azért megérzi. A menetteljesítményei városban, rövíd utakra elegendő, autópályán azért elég félelmetes volt 2 személlyel felpakolva az autók között végig csutkagázon leruccanni a balcsira:) Így 6,7 litert sikerült elfogyasztatni vele, ami egyéni rekord... (kb 140-150et mehetett így, bár az óra nem mért) A legkevesebb kb. 3,5 , de a nagyátlag 4l-körül mozgott, bár nem szerettem ha tele van tankolva, magasra került a súlypont.
Alul erősebb mint a hasonló af-1es 125ös apriliák, felül igaz elmarad azoktól, de nekem sokkal kényelmesebb. A fékei elegendőek, a futómű puhácska. Szóval ideális kezdőmotor, dögös designnal,ami erősen kiemeli a kortársai közül, sőtt, még késöbb is dobtak piacra elavultabb formájú mocikat.Egyedül a hátsó 130as virsligumi rontotta az optikai harmóniát :) A lámpájával viszont elégedetlen voltam, a gyengécske fénnyalábhoz kitágult pupillámat megviselték a szembejövő autók vakító sugarai.. Bár lehet,hogy nem volt tökéletesen beállítva a fényszóróm. Jó kis gép volt, szerettem!
Erre használtaUtcai használat, túrázgatás..
JavítanivalókTeleszkóp szár simmering
Itt szervizelteHelyi maszek motorszerelő
A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
LVBeküldve: 2008. július 15.