Honda CBR929RR 8,8 / 10

Honda / Honda CBR929RR
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 929 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 25000
vezetett km: 8000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A kapcsolatunk szerelem első látásra.Nem kimondottan ezt a tipust kerestem, de amikor megláttam piros-fehér-kékben megtetszett.
Az ergonómia rendben, 190 centiméteremmel el tudok rajta helyezkedni, bár a szélvédelme kevés.
A teljesitménye nekem elég, bár a mai ezresektől messze áll, kortársai többségét veri(kiv.: gsxr1000).
Végsebessége 275 gps-el mérve, a km óra 289-et ír.
1-2-ben elég lenn tartani az elejét, de törekszem rá, mivel egykerekezni nem akarok, és biztosan nem is tudok már.

A szerviz gumi,olaj és szűrőcseréből állt eddig, más nem kellett hozzá.
A fogyasztását le lehet vinni 6 liter környékére, de nem sok értelme van, akkor inkább megyek biciklivel.
Ha tisztességesen húzom 9.5-10 környékén eszik.

Egyetlen tulajdonságát utálom: a legkissebb keresztbordától képes beszitálni, ha épp könnyű az eleje.Lehet ez tökegyenesben vagy kanyarból kifelé is tiltásközeli váltásnál. Kopott gumikkal erősödik ez a hajlam, zsir darabokkal szinte eltünik.

A következő motorom nem tudom mi lesz, mert az újabbak egyre kissebbek, nem férek el rajtuk. Talán R1, mert viszonylag nagyobb.

Erre használta
kulcs elfordit- 1 óra koppgáz- kulcs kivesz
többre nincs időm

Javítanivalók
gumicsere, olaj+szűrők

Itt szervizelte
én magam

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vendég

Beküldve: 2007. augusztus 6.