Honda CBR929RR 8,8 / 10
Honda /
Honda CBR929RR
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 929 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 25000
vezetett km: 8000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
A kapcsolatunk szerelem első látásra.Nem kimondottan ezt a tipust kerestem, de amikor megláttam piros-fehér-kékben megtetszett.
Az ergonómia rendben, 190 centiméteremmel el tudok rajta helyezkedni, bár a szélvédelme kevés.
A teljesitménye nekem elég, bár a mai ezresektől messze áll, kortársai többségét veri(kiv.: gsxr1000).
Végsebessége 275 gps-el mérve, a km óra 289-et ír.
1-2-ben elég lenn tartani az elejét, de törekszem rá, mivel egykerekezni nem akarok, és biztosan nem is tudok már.
A szerviz gumi,olaj és szűrőcseréből állt eddig, más nem kellett hozzá.
A fogyasztását le lehet vinni 6 liter környékére, de nem sok értelme van, akkor inkább megyek biciklivel.
Ha tisztességesen húzom 9.5-10 környékén eszik.
Egyetlen tulajdonságát utálom: a legkissebb keresztbordától képes beszitálni, ha épp könnyű az eleje.Lehet ez tökegyenesben vagy kanyarból kifelé is tiltásközeli váltásnál. Kopott gumikkal erősödik ez a hajlam, zsir darabokkal szinte eltünik.
A következő motorom nem tudom mi lesz, mert az újabbak egyre kissebbek, nem férek el rajtuk. Talán R1, mert viszonylag nagyobb.
Erre használtakulcs elfordit- 1 óra koppgáz- kulcs kivesz
többre nincs időm
Javítanivalókgumicsere, olaj+szűrők
Itt szervizelteén magam
A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
vendégBeküldve: 2007. augusztus 6.